Header Ads

Header ADS

Wakil tunggal PAS dalam DUN Selangor membahaskan isu Kilang



Dah terang2 basic law, jarak antara perindutrian dan penduduk paling kurang 500 meter tapi kilang baru tu cume dijarakkan dgn lot pencawang. Giler betul la sape yg luluskan projek tu.

knp JAS gagal ambil tindakan mahkamah ke atas kilang kertas recycle tersebut yg mula operasi tanpa kelulusan EIA terlebih dahulu? Adakah berkaitan dgn elemen rasuah atau salah guna kuasa? Di mana kah akauntabiliti serta integriti sebuah Jabatan kerajaan yg sepatutnya berkhidmat utk Kebajikan rakyat lbh diutamakan?

Adun Banting PH Cuba jadi wakil pertahankan kilang haram Di Kuala Langat
 

Hanya di Selangor dibawah Kerajaan PKR/PH sahaja tiada istilah kilang haram, tetapi kilang tanpa kebenaran. Tertib sungguh!


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt

............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

MindaRakyat Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


5 ulasan:

  1. betul la takda kilang haram kat Selangor.

    yang ada cuma ADUN anak haram ja.

    BalasPadam
  2. tiada kebenaran utk diharamkan..
    haramjadah..

    BalasPadam
  3. Mana BERANI PKR nak bersuara lebih tentang KILANG HARAM di SELANGOR...kena JELING MANJA DAP...langsung tunduk macam BURUNG UNTA benamkan kepala dalam tanah...MASAALAH AIR pun xselesai lagi...nama aje NEGERI MAJU dalam MALAYSIA...dapat PEMIMPIN jenis MASUK BAKUL ANGKAT DIRI SENDIRI...LEGASI PEMIMPIN JENIS NAMPAK KESALAHAN ORANG LAIN...KESALAHAN SENDIRI DISENYAPKAN...!!!

    BalasPadam
  4. Kepada MR dah lembu2 ternakan Pas. Xyah tgk tmpt lain dlu. Mai sini datang tgk area sijangkang sm telok panglima garang. Bape byk kilang haram dan halal. Jgn duk sembang tp xtau apa.

    BalasPadam
  5. Dengar cerita Terengganu ada rumah urut betul ke?

    BalasPadam

Imej tema oleh A330Pilot. Dikuasakan oleh Blogger.