Header Ads

ads header

Flash News

Ahmad Faizal serah surat letak jawatan MB, seluruh exco


Adun Chenderiang, Ahmad Faizal Azumu sudah menyerahkan surat peletakan jawatannya sebagai menteri besar Perak kepada Sultan Perak, Sultan Nazrin Shah hari ini.

Kata Ahmad Faizal ia diserahkan semasa dia mengadap Sultan Nazrin jam 3 petang tadi.


"[...] dan di kesempatan berkenaan saya telah menyerahkan warkah peletakan jawatan saya sebagai menteri besar Perak dan seluruh ahli Majlis Mesyuarat Kerajaan Negeri Perak.

"Saya menyembahkan rasa penghormatan untuk berkhidmat di bawah naungan kerajaan Paduka Seri Sultan," katanya.

Ahmad Faizal yang juga timbalan presiden Bersatu berkata demikian pada sidang media khas di Laman Seri Ridzuan di Ipoh hari ini.




Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt

............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

MindaRakyat Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


1 ulasan:

  1. diharapkan pas terus kekal bersama pn dan mn sehingga pru15 supaya pn terus mendapat majoriti walaupun tipis dan juga parti2 yang bersama dengan pn, jauhkan sama sekali dari melayu dapig dan parti melayu belaan dapig dan parti melayu walak dengan dapig dari menguasai perak, kuatkan kemuafatan melayu perak, jauh sifat balas dendam diatas perbuatan umno kerana ia tidak menguntungkan dan cubalah bersabar walaupun sangat pahit untuk ditelan, musti ingat dapig kuat kerana cina berdiri teguh dibalakang dapig.
    kuatkan semangat, semua parti gabungan pn mesti terus kekal bersama pn, sengketa yang sudah berlalu jangan diungkit kembali, jadikanlah sebagai peringatan dan jauhkan yang tidak menguntungkan

    BalasPadam