Header Ads

ads header

Flash News

Akar Umbi kononnya daripada Cawangan PAS Mana? Muka pun tak nampak


Satu golongan yang dipercayai ditaja oleh golongan terpinggir daripada UMNO telah membuat kononnya bantahan untuk mendesak pucuk pimpinan parti supaya menolak kerjasama bersama dalam gabungan Perikatan Nasional (PN).

Mereka turut menuntut agar satu muktamar khas diadakan untuk membahaskan pendirian akar umbi berhubung kerjasama PAS bersama PN.

Ada beberapa yang pelik di sini ialah:-

1. Sebarang poster arahan kononnya ada bantahan datang daripada group dan kumpulan whatsapp UMNO yang menyerang BERSATU.

2. Mereka yang kononnya akar umbi PAS tidak jelas datang daripada cawangan mana (entah-entah ranting UMNO mana?)

3. Mereka tidak faham cara dan bagaimana ahli-ahli PAS mengusulkan sesuatu perkara, Sedanngkan dalam PAS ada program LIQA' FIKRI yang mana ahli-ahli tak setuju dengan keputusan parti selelalu membahaskannya di situ.

Kumpulan ini (baca UMNO) ini kononnya berkata ""Sejak sekian lama kami ingin meluahkan perasaan yang seolah-olah kami sedang ditipu atau sedang dipaksa oleh segelintir kepimpinan untuk menerima dan bersetuju berada di dalam PN."

Mereka tahu tak bahawa keputusan ini telah dibahas dalam Muktamar PAS baru-baru ini. Adakah akar umbi ini tak tahu PAS ada muktamar dan disiarkan secara live perbahasanya?


Ini bukanya keputusan individu yang sengaja diserang kebetulan Pimpinan PAS yang diserang itu tak disukai oleh kumpulan terpinggi UMNO seperti Khalid Nordin, Nur Jazlan, Puad, Lokman dan lain-lain?


Kenapa kononnya akar UMBI PAS serang orang yang rapat dengan Presdien PAS Abdul Hadi Awang? Setiausaha PAS, Setiausaha Politik dan Bekas Setiusaha Politik Abdul Hadi?

Memang licik gerakan yang nak rosakan PAS daripada luar ini.

Yang lagi pelik kononnya akar umbi PAS (baca golongan terpinggi UMNO) ini boleh buat banner yang bercanggah dengan DASAR KETETAPAN MUKTAMAR PAS, iaitu "Perkukuh kerjasama MN, perteguh pentadbiran PN"

Adakah mereka cuba menyeleweng daripada kuputusan yang dibuat?

Cari siapa taja talibarut ini, siapa dia? Yang jahil dengan PAS tetapi kononnya nak menjadi jarum meroskakkan ketetapan PAS. 


Mengaku kononnya AHLI SEUMUR HIDUP. Untuk makluman dah lebih 20 PAS tak guna AHLI SEUMUR HIDUP, PAS menggunakan AHLI SEPANJANG HAYAT.

Ini kot ahli PAN dibeli oleh UMNO terpinggir? Kita tak lupa geng PAN guna cara macam ini juga desak Majlis Syura PAS dimahsuhkan pada 2015.


 Kononnya ahli PAS, tapi cara tutup aurat pun tak betul. Siapa gerakan mereka? Siapa upah mereka.. kena tanya Lokman Noor Adam ni!


Hebat muslimat akar umbi PAS tajaan golongan terpinggir UMNO

Akhir sekali saya nak pesan kepada UMNO yang terpinggir, jangan bodoh buat kerja ini nanti kelak makan diri. Lihat poster yang kamu edar yang tertulis IBU PEJABAT PAS, sedangkan semua ahli PAS tahu PAS menamakan sebagai PEJABAT AGONG. Ibu pejabat tu makna orang UMNO yang buat kerja bodoh ini. PAS akan menggunakan Pejabat Agong PAS Jalan Raja Laut wahai UMNO (baca golongan UMNO bodoh sedang rosakan MN).


Malah kumpulan UMNO ini (baca kumpulan terpinggir yang nak rosakkan PAS) telah membiar di group telegram MUAFAKAT NASIONAL (link). Saya cadangakan ahli PAS semua keluar sahaja daripada group itu biar mereka terbodoh sesama sendiri.

Nasir Ramlee

MR : UMNO macam kena penyakit kencing manis, sayang mana kaki harus dipotong. Kalau UMNO sanggup buang beberapa orang pemimpin buruk mereka UMNO akan selamat.

Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt

............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

MindaRakyat Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.



10 ulasan:

  1. kisahnya sama dgn WUJUD geng PanKHIANAT yang diselimuti DAPIGS bila tewas di Muktamar DAN KECEWA keputusan MAJLIS SYURA tiada Hubungan kjsama dgn DAPIGS yg terus menolak perjuangan dan keadilan ISLAM..Pankhianat terus menabur FITNAH rm90juta Hingga RAMAI YANG lari meninggalkan JEMAAH kerana fitnah ini..ALHAMDULILLAH PAS terus ISTIQAMAH

    BalasPadam
  2. Geng parasit dan Jebon sudah masuk PAS balik.
    Saya dah agak dah.
    Dahulu saya dah sarankan agar mereka yang keluar PAS jangan dibenarkan masuk kembali.
    Mereka yang keluar PAS kemudian masuk PAN, tak boleh di beri kembali keahlian mereka.
    Rayu macamana pun sepatutnya kita tak boleh benarkan.

    Kita pulak bangga terima keahlian mereka kononnya ini menunjukkan PAS ni betul.

    Tak boleh begitu.
    Saya dah nasihatkan "Kualiti itu lebih baik dari Kuantiti". Dari segi gerakan jemaah, kualiti lagi penting. Jumlah tak penting.

    Dari segi undi, yelah mereka yang nak sokong PAS sokonglah, tak perlu jadi ahli untuk sokong PAS.

    BalasPadam
  3. Adoiii ada juga lawak bodoh yang mengaku ahli akar umbi PAS.Tunjukla muka tu.Ni mesti geng purba UMNO, si jazlan,khalid nordin,puad dan barua2 tua umno.Jom berpecah,jangan bersatu.Kita bermusuh hingga lubang kubur.Simpan bodoh untuk anak cucu ya.

    BalasPadam
  4. umno memang terkenal licik, lebih2 diera gemilang najib jadi PM...
    berhati2lah bila bermuafakat dgn umno....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dh to nk bermuafakat ngan kapir???
      Bodoh babi mk ko setan,,,
      Ko nie mesti melayu bando
      Melayu haprak

      Padam
  5. MATLAMAT MEREKA NK HANCURKAN MUAFAKAT NASIONAL, SBB BIMBANG KEMENANGAN MN DLM PRU15 NANTI.

    BalasPadam
  6. Sampah mana kutip ni.

    BalasPadam
  7. siapa yg tak mahu tengok melayu Islam bersatu..... boleh teka dah puak2 mna yg dajal dibelakang nya....

    BalasPadam
  8. Mkini lidah dap
    Apa saja yang boleh memburukkan islam akan di gunakan sebagai peluru
    Ini kerja musuh Islam apa nak heran
    Yang herannya ada melayu yg kerja situ
    Bengong piang

    BalasPadam