Header Ads

ads header

Flash News

Hebatnya PAS


Kes macam ni pun mereka cari mana PAS ?

Tak ada pulak terpekik terlolong panggil PAN, PKR, UMNO, BERSATU atau parti² lain, PAS jugak yang mereka cari.

Awal² tersebar kes ini, terus Batu Api yang mengaku ahli UMNO Zaharin Mohd Yasin dan BANI PH mainkan isunya tanpa mengetahui cerita sebenar.


Admin seperti biasa tunggu dulu, buat apa jadi gelojoh macam mereka. Akhirnya kes ni telah dimaklumkan bahawa pasangan ๐—œ๐—น๐—น๐—ถ ๐—ก๐—ฎ๐—ท๐˜„๐—ฎ ๐—ฆ๐—ฎ๐—ฑ๐—ฑ๐—ถ๐—พ๐˜‚๐—ฒ telah memeluk Islam dan dia pun telah mohon maaf atas perbuatan mereka yang menyalahi agama dengan alasan diluar pengetahuan mereka..

๐—œ๐—น๐—น๐—ถ ๐—ก๐—ฎ๐—ท๐˜„๐—ฎ ๐—บ๐—ผ๐—ต๐—ผ๐—ป ๐—บ๐—ฎ๐—ฎ๐—ณ
https://malaysiagazette.com/2020/12/20/illi-najwa-mohon-maaf/

Pihak BERKUASA dah respon!

๐—œ๐—น๐—น๐—ถ ๐—ก๐—ฎ๐—ท๐˜„๐—ฎ ๐—ฎ๐—ธ๐—ฎ๐—ป ๐—ฑ๐—ถ๐—ฝ๐—ฎ๐—ป๐—ด๐—ด๐—ถ๐—น ๐—ฏ๐—ฒ๐—ฟ๐—ต๐˜‚๐—ฏ๐˜‚๐—ป๐—ด ๐˜€๐˜๐—ฎ๐˜๐˜‚๐˜€ ๐—ฎ๐—ด๐—ฎ๐—บ๐—ฎ - ๐—”๐—ต๐—บ๐—ฎ๐—ฑ ๐— ๐—ฎ๐—ฟ๐˜‡๐˜‚๐—ธ ๐—ฆ๐—ต๐—ฎ๐—ฎ๐—ฟ๐˜†
https://bit.ly/38iXaiJ

๐—œ๐˜€๐˜‚ ๐—ฎ๐—ด๐—ฎ๐—บ๐—ฎ ๐˜„๐—ฎ๐—ป๐—ถ๐˜๐—ฎ ๐—ธ๐—ฎ๐—ต๐˜„๐—ถ๐—ป ๐—ฝ๐—ฒ๐—บ๐—ฎ๐—ถ๐—ป ๐—ต๐—ผ๐—ธ๐—ถ ๐—œ๐—ป๐—ฑ๐—ถ๐—ฎ ๐—ฑ๐—ฎ๐—น๐—ฎ๐—บ ๐˜€๐—ถ๐—ฎ๐˜€๐—ฎ๐˜๐—ฎ๐—ป - ๐—˜๐—ซ๐—–๐—ข ๐—”๐—ด๐—ฎ๐—บ๐—ฎ ๐—๐—ผ๐—ต๐—ผ๐—ฟ
https://www.sinarharian.com.my/article/115577/BERITA/Nasional/Isu-agama-wanita-kahwin-pemain-hoki-India-dalam-siasatan

Jadi setel masalah...

Paling kelakar , mereka suruh PAS ambil tindakkan ? Apa kena mengena?

Kes ini luar negara, tapi suruh kerajaan  PN bertindak segera ? Gila ke apa mereka ni?

Ini bukan kes murtad, tapi suruh PAS bersuara dan ambil TINDAKKAN, kalau pun  betul kes murtad apa kuasa PAS untuk ambil tindakan?
 
Di Malaysia ada pihak BERKUASA!

Siap tanya mana suara TGHH, sah memang gila puak ni.๐Ÿ˜…

Apa² pun, terima kasih sebab cari PAS. Terbukti PAS saja yang bawa suara Agama..๐Ÿ™‚

Kredit PAS Cybertrooper



Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt

............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

MindaRakyat Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


14 ulasan:

  1. Hurmm..terigt kes sajat bertelekung kat mekah. Bkn main lg anjing2 Pas terpekik terlolong marahkan mujahid sm PH. Kalo anjing2 pas buat2 lupa. Gi baca harakah, paper sampah tu..

    BalasPadam
    Balasan
    1. lebih baik daripada penjilat TOKONG KINZIR DAPIGS..wahai penama 9.16 macam Kamu

      Padam
    2. Ini kerja RBA cari makan kumpulan ini tolak batu dan kayu yg tak makan yg jadi boduh terlanpau kes sajat tanya MUJAHIT biar buat keputusan lili tanya JAKIN kan ada sumba rujukan jgn jahil melebihi bodoh.

      Padam
    3. Anjing gila ternakan sifu kafir harbi roket juga mengidap pemyakit gila kuasa dan sedang meroyan gila babi dan menyalak histeria sejak tuan kafir harbinya tumbang baham tanah.

      Maka kita tidak terkejut melihat anjing gila menyalak histeria dan memaki hamun parti Islam kerana parti Islam berjuang menegakkan Islam dan menyatu-padukan umat Islam dan menentang puak kafir harbi dan khadam munafik liberal.

      Maka gagallah rancangan jahat puak kafir harbi untuk berkuasa dengan memecah-belahkan dan melemahkan umat Islam.

      Dari komen bahasa longkang tersebut, kita sudah tahu anjing gila termasuk dalam puak RBA low class yang suka menyondol dedak haram cap roket seperti bab* ternakan sifu roket.

      Padam
    4. Hahaha masa sajat mujahid menteri agama,patut la di salahkan..berbanding pas dlm isu lili najwd nie

      Padam
  2. belum lagi ARIFF MULUK kah355x dan penjilat tokong DAPIGS mengeluarkan dalil2nya...tapi keling prabakaran/ramasamy.. young sfeuna punya kes MENIKUS seribu bahasa...sebabnya DAPIGS dn pankhianat sangat suchi.

    BalasPadam
  3. 9.16 marah dan benci sangat kepada PAS.Kontrol marah tu,nanti kena serangan jantung. Pembenci tegar ni rasa kasih PAN,PH.
    Jangan harap PH nk bela Islam.22 bulan Malaysia celaru kerana ikut DAP.Mati nanti cari puak DAP ya urus jenazah.Jgn cari geng lebai

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kenapa benci sangat kepada PAS?
      Adakah PAS bermaksiat kpd Allah.
      Bukan tapi benci kpd PAS kerana PAS istiqamah dengan Islam dan tidak ikut telunjuk DAP seperti PAN

      Padam
    2. Lebai kg aku org PH.

      Padam
    3. Ya puak RBA berimamkan sifu kafir harbi roket yang telah menghina Islam dan menafikan hak umat Islam.

      Padam
  4. Acu tanya lebai PH tu sokong ph utk perjuang apa?tolak rasuah?pegawai mat sabunkena tuduh rasuah.pegawai solahuddin dituduh rasuah.
    Pan perjuang islam? 22 bulan Ph retah,islam dihina, mana ust ahmad awang dan lebai sokong Ph?

    BalasPadam
  5. Korang perasan tak,
    Depa kutuk-kutuk PAS, tapi bila masa solat mereka akan suruh orang PAS jadi imam.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dah org pas jd ajk masjid. Cer lantik org ph jd ajak masjid plk.

      Padam