Header Ads

ads header

Flash News

Mana lagi setiakawan umno Perak terhadap parti-parti komponen BN yang lain?


Manakah disiplin Adun-adun Umno Perak yang membelakangi dasar yang diputuskan Parti tanpa DAP, Tanpa Anwar?

Apapun alasan diberi hanyalah matlamat menghalalkan cara, perkara yang boleh dijadikan alasan itu bagai orang mengantuk disorongkan bantal dan ketidakpuasan hati dijadikan perisai.

Namun, mana lagi setiakawan umno Perak terhadap parti-parti komponen BN yang lain MCA-MIC apabila mula bermain mata dengan DAP. Membelakangi Piagam Muafakat Nasional (MN) dan persefahaman Perikatan Nasional (PN)

Kepimpinan tertinggi UMNO perlu mengambil langkah bijak menangani isu ini supaya tidak dilihat lemah dan tidak dapat mengawal Umno peringkat negeri

Chua Hock Kuan
Naib Ketua Pemuda MCA Kebangsaan




Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt

............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

MindaRakyat Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


2 ulasan:

  1. Suatu parti nasionalis pernah mengkhianati parti Islam yang menjadi sekutunya dan sekarang parti nasionalis yang sama telah mengkhianati parti bumiputera yang menjadi sekutunya.

    Oleh sebab itu terdapat kemungkinan parti nasionalis akan kencing parti Islam untuk kali ke-2 maka parti Islam perlu berhati-hati sekarang bimbang pisang berbuah dua kali atau tangan dipatuk oleh ular yang sama dalam lubang ular yg sama.

    Pengkhianatan telah bermula apabila parti nasionalis menjilat puak kafir harbi yang memusuhi Islam dan umat Islam. Bukankan ini menunjukkan sikap puak munafiqun ???

    BalasPadam
  2. umno ni dia 2 je.
    klau bukan penyangak dia perompak.
    tu je.

    BalasPadam