Header Ads

ads header

Flash News

Pas hendak poligami. PPBM okay, UMNO berbelah bagi



Kalau tak nak, duduklah sendirian, jangan marah Pas. Dia ada pemikiran dan perkiraan sendiri.

Selagi UMNO merengek lebih cantik, lebih lawa dan lebih menarik dari PPBM ia hanya menunjukkan UMNO terdesak nak kahwin dengan PAS tapi tidak mahu berkongsi kasih sayang.

Pas pula dia melihat PPBM dan UMNO ini sama ada kelebihan dan kekurangan. Tapi PPBM ini lebih sedikit dari UMNO jadi dia ikat PPBM dulu melalui PN.

PAS masih mahu UMNO, PPBM boleh terima UMNO. UMNO pula berbelah bagi takut harta PPBM dapat banyak.

Buatlah prenuptial agreement. πŸ˜‚

Pandangan saya jangan tunjuk gila bayang sangat takut nanti kuasa berunding makin berkurangan.



Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt

............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

MindaRakyat Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


9 ulasan:

  1. UMNO sebenarnya sudah tidak releven.
    NAsib baik PH banyak buat perangai dlm 22 bulan memerintah, kalau PH main slow move dan gula-gulakan rakyat sampai PRU..gerenti UMNO berkubur dah.

    Ingatkan PH saja tergesa-gesa ... rupanya UMNO pun sama.
    Yang menariknya UMNO masih rasa dialah alpha ...

    Tak perasan lagi ka PAS la punca UMNO diterima kembali walaupun dulu bnyak salahnya..?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kembalinya sokongan rakyat adalah kerana susah payah datuk sri najib one man army melawan kerajaan ph( termasuk abah cow). nak harap ke lebai Pas, sori le

      Padam
  2. Yg melantik ahli parlimen pas dlm kabinet adalah pm dr bersatu comfirm la termakan budi sorry la pas nak dengar nasehat umno lgi

    BalasPadam
    Balasan
    1. Lihat apa yg ada pada diri sendiri dahulu jgn cuba mendabit dada dan menyalahkan org lain,PAS ada pendirian tersendiri berbeza dgn PARTI LAIN ......cuba belajar dari nya.

      Padam
    2. Pengajaran dari Pas... kiri aku baham kanan aku bedal!!!

      Padam
    3. Baham kiri, bedal Kanan memang patut sangat. Pasal yg di kiri Kanan semuanya Gila kuasa , tamakkan harta, khianat sama sendiri, Gila pangkat. Pas patut bedal, sebat kedua-duanya, kena ajar sikit supaya ikut cara Islam. Pas kena jadi pendamai. Kuasa tu amanah dari Allah.

      Padam
  3. Ikhlas kah PPBM?
    Contoh; Akaun UMNO RM100Juta++ telah ‘dilepaskan oleh Mahkamah Tinggi pada Februari 2020 lagi; tapi knp masih ‘dibekukan’ ya?
    Kalau TSMY ikhlas bersama UMNO kenapa tak dilepaskan saje Wang tersebut, sdgkan UMNO mmg sgt2 memerlukan.. Apakah alasan Kerajaan PN..?

    BalasPadam
  4. Asalnya ppbm ditubuhkan utk menggantikan UMNO, menjatuhkan UMNO, melenyapkan UMNO. Itu semua perancangan atok and the geng. Bila ph menang, atok gula2kan para pengkhianat utk lompat parti asalkan tak dikenakan tindakan mahkamah. Masakan tiada orang UMNO yg bengang dgn pengkhianat 2 macam ni.

    BalasPadam
  5. PAS adalah kuasa pendamai.

    PAS juga adalah kuasa menyatupadukan umat Islam.

    Hidup Islam

    BalasPadam