Header Ads

ads header

Flash News

Pengkhianatan, There is no two ways about it.


Kalau anda mencadang Dan menyokong Undi Percaya Dan mengundi apa yang anda cadangkan tetapi akhirnya kalah, tiada siapa yg pertikaikan. Kerana itu adalah ketentuan yg ditetapkan Dan kita semua akan perhebatkan hubungan sesama kita.

kalau anda mencadang dan anda menyokong Undi Percaya tapi anda bertindak untuk tidak mengundi apa yg anda cadangkan, ia hanya menampakkan pengkhianatan Dan penipuan kelas pertama kepada rakan2 anda sendiri. There is no two ways about it.

Maka saya rasa kan anda adalah kawan yg langsung tidak boleh dipercayai. Sekadar itu apa yg saya boleh nyatakan.

Seburuk2 PAS di mata anda kerana Dakwaan bermain di dua kolam, Sekurang2nya itu lah yang PAS nyatakan dari ketika perubahan kerajaan sehingga sekarang. Tidak berselindung Dan tiada apa yg dirahsiakan.

Namun kami akan Cuba juga menyatukan parti2 Melayu Islam ni selagi boleh. Sehingga satu keputusan lain yang di tentukan Allah.
Dr Mazri Yahya




Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt

............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

MindaRakyat Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


5 ulasan:

  1. Dr, ini bukan pengkhianatan, ini memang dah dirancang. Itu saja caranya utk turunkan mb. Dari dulu lagi mrk dah nyatakan tidak setuju dgn mb dari Bersatu yg cuma ada bbrp kerusi shj. Mrk ni masih Tak faham2. Kita ikut saje formula asal. Parti Mana yg ada lebih kerusi, beri dia kerusi kerajaan. Kalau tidak, sampai bila2 tak akan selesai masalah.

    BalasPadam
  2. Puak nasionalis mendabik dada konon merekalah 'pejuwang' yang membela hak kaum Melayu tetapi hari ini kemunafikan puak nasionalis telah terdedah apabila mereka berskandal dan bersekongkol dengan puak kafir biaDAP dan khadam liberal mereka yang bersikap rasis terhadap Islam dan umat Islam terutamanya kaum Melayu.

    Sebilangan pemimpin nasionalis telah atau sedang dibicarakan di mahkamah kerana didakwa terlibat dalam skandal yang merugikan rakyat dan negara. Bukankah ini menunjukkan puak nasionalis ini tidak mempunyai integriti dan tidak layak menjadi pemimpin negeri dan negara ?

    Maka tidak hairanlah kaum Melayu masih hidup miskin walaupun negara sudah lama merdeka tetapi kroni kafir puak nasionalis semakin kaya raya kerana kaum Melayu dikencing oleh wayang puak nasionalis.

    Maka gabungan parti nasionalis dengan dengan puak Pee H adalah seperti pinang dibelah dua dengan kapak kerana mempunyai ciri yang sama iaitu kencing rakyat. Bahkan puak nasionalis pernah mengkhianati parti Islam yang menjadi sekutunya dan sekarang puak nasionalis telah mengkhianati parti bumiputera yang menjadi rakannya.

    Puak biaDAP sangat gembira kerana mendapat kuda tunggangan pakai buang yang boleh digunakan untuk mengkhianati kaum Melayu.

    Rakyat yang cerdik akan tetap menolak mereka dalam PRU yang akan datang.

    BalasPadam
  3. Puak nasionalis masuk bakul angkat sendiri kerana mendesak mahu puak (nasionalis) yang mempunyai paling banyak kerusi menjadi pemimpin negeri dan negara walaupun sebilangan pemimpin nasionalis telah atau sedang didakwa di mahkamah kerana didakwa terlibat dalam pelbagai skandal yang merugikan rakyat dan negara. Kuantiti yang tidak berkualiti !

    Bukankah tindakan puak nasionalis mengkhianati sekutu parti Islam dahulu dan sekarang mengkhianati rakan dalam kerajaan menunjukkan puak nasionalis tidak mempunyai integriti ?

    Bukankah tindakan melantik perompak menjaga rumah kita adalah tindakan bodoh berlapis-lapis ???

    BalasPadam
  4. Cerita dia macam nie 👇

    UMNO : Tuan speaker, kami cadang nak bawa usul SOKONG MB PEJA ni. 🏃

    SPEAKER : Boleh sila bentang.

    PAS/BERSATU : Sokong.

    PAS : Kesemua Adun kami sokong usul YANG DIBAWA UMNO, atas semangat muafakat kami bersama.👳

    Tidak lama kemudian,

    UMNO : Kami tolak usul yang kami sendiri bawa.💩

    UMNO : Pas khianat, gila kuasa, main dua kolam, lupa diri!!🐄

    Aik, PAS sokong usul yang hangpa bawak je, tapi kena hina macam-macam, what the fish?

    BalasPadam
  5. Musuh kepada Islam dan melayu ialah orang melayu sendiri.Tika umno dilihat jijik dengan isu rasuah yang dijaja oleh ph tetapi pas paling rasional membantu saudaranya yang berlumuran najis.Entah berapa banyak cercaan dan hinaan kepada pas dan sekarang pas didendang kononnya mandi dua kolam walhal pihak ph yang ingin mandi sekolam dengan umno yang sebelum ini mereka lumuri dengan tuduhan perasuah,perompak,penyamun,1mdb dan lain lain.

    BalasPadam