Header Ads

ads header

Flash News

UMNO Khianat Perpaduan UMMAH, UMNO cuba robek Muafakat Nasional


Lihat Tok Guru Di apit Presiden dan Timbalan Presiden UMNO, dengan senyuman puas TokMat dan Zahid, begitu kita melihat betapa ikhlas dan tulusnya agenda perpaduan ketika itu.

Ketika kemarin Zahid tergamak buat kenyataan utk berpeluk dengan DAP dia lupa saat saat ini, atau dia dihantui masalah peribadi. Di mana NajiB ketika ini, itu tak perlu tahu, kerana dia bukan lagi pimpinan UMNO.

Perpaduan UMMAH itu bukannya UMNO dan PAS, tetapi semua tanpa kira warna. Agenda PAS jelas, perpaduan UMMAH bukan hanya UMnO. Pasti orang tanya apakah PAS sedia terima PAN.? itu biasa, sebab mereka tidak tahu sudah berduyun org PAN masuk kembali sertai PAS. Malu sertai PAS, ada juga Orang PAN masuk UMNO dan PPBM.

Kalau PAN sedia tinggalkan PH, tiada masalah utk diterima demi Perpaduan UMMAH. Tapi apakah PAN akan tinggalkan DAP?


Orang PAS ni walau marahnya berapi, bukanlah mereka taksub dengan parti bukan kerana benci berbeza ideologi tapi mahu melihat Islam diletak paling tinggi. Bukan nak sangat Berebut kuasa, tapi nak jaga Agama Negara dan Bangsa.





Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt

............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

MindaRakyat Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


5 ulasan:

  1. alhamdulilah hari ini genap setahun Himpunan Jutaan Ummah...perjuangan penuh ranjau dan liku dan perlu pengorbanan besar jiwaraga harta semangat KERJASAMA MUAFAKAT..PAS sejak dulu bukan nak kemaruk kuasa dan jawatan tetapi ingin melihat SIAPA yg pegang kuasa yang diAMANAHKAN untuk mendaulatkan dan menjaga AGAMA BANGSA DAN NEGARA.

    BalasPadam
  2. rosli daud di atas tu nak tali barut ph ,,umno yg mula menggerakkan perpaduan dgn pas. pas pada peringkat permulaan,,masih lagi di bayangi ego "umno musuh utama pas"..ini ajaran sesat pas yg sangat2 merugikan bangsa melayu dan umat islam negara kita. alhamdulillah, akibat babi dap yg gelojoh tunjuk "their true colour",,pas akhirnya terima dgn hati terbuka pelawaan umno. Kerana , hanya perpaduan melayu pas dan umno sahaja yg boleh menangani kejahatan dap dan anjing2 mereka. Termetrai lah piagam MN. musuh2 mencari jalan untuk menghancurkan pakatan MN ini. di antaranya artikel rosli daud di atas. insysllah, pas dan umno menyedari perkara ini. isu kerajaan perak akan selesai sesama keluarga pas,umno dan ppbm. phancing,,pi dok dlm kandang babi korang tu. jgn lah nak cucuk jarum fitnah korang tu,,dah tak laku.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Cukup-cukuplah RBA ternakan parti kafir harbi roket menyamar sebagai barua keris untuk melaga-lagakan parti keris dengan parti Islam dan parti bumiputera supaya perpaduan ummah berpecah-belah dan kaum Melayu menjadi lemah.

      Jika ini berlaku, puak kafir harbi dan khadam munafik liberal yang paling gembira kerana mereka boleh berkuasa semula untuk menindas Islam dan umat Islam.

      Kita merasa kasihan melihat puak RBA menyalak histeria seperti anjing gila kerana puak kafir harbi dan khadam liberal mereka telah gagal memerintah negeri Prk.

      Mungkin upah dedak haram cap roket untuk puak RBA akan dipotong kerana puak RBA telah gagal melaksanakan misi jahat melaga-lagakan kaum Melayu.

      Maka menanggislah dan meraunglah kepala bapak kafir harbi roket dan kroninya di tepi loji tahi kerana agenda tanah 999 tahun, Msian Msia dll telah gagal.

      Cukuplah 22 bulan Islam dan umat Islam dihina dan ditindas dan rakyat dikencing oleh puak kafir harbi dan khadam liberal mereka.

      Padam
  3. Islam TETAP TERATAS N TERUNGGUL

    BalasPadam
  4. Hati2 dgn Komen waspasa. Rba pandapigs tengah ambil peluang memecahbelahkan gabungan parti melayu. Mrk menyamar dan menjadi jurucakap bagi pihak UMNO, PAS dan Bersatu. Komen mrk untuk menambah kebencian sesama parti melayu supaya mrk berpecah.

    BalasPadam