Header Ads

Header ADS

Letak Islam Di Depan? Kenapa Tak Komen Pasal MCA Kominis? Semalam Islam Umno Letak Kat Mana? Tanya Jer...


LAKONAN APA YG UMNO NAK WAT NI? Dalam UMNO, kes rasuah bertali di mahkamah, tup² bila TSAM sekat arak, pertahankan penyatuan Islam, dipecat atas nasihat BN, boleh pinda perlembagaan kepada Islam? Bagus lah kalau ada kesedapan. Kalau retorik, Allah akan kenjahkan perangai buruk Umno.

TS Annuar Musa sekat arak di KL, sekat warga asing di KL, bagi lesen kepada peniaga² kecil terutamanya Melayu.. dia dipecat...

Zahid yg pecat TSAM plak ada berpuluh² kes Mahkamah pasal rasuah tpi jdi Presiden umno..
Adakah Umno parti utk perasuah????

Pinda perlembagaan untuk menjadi JUARA politik Melayu tu bersifat sementara. Masa bersama DAP menjatuhkan Perak tu belum "akal baligh" lagi kan kan kan...

Masa pecat TSAM belum sempurna akal lagi... Munkin ada penasihat la tuuu. Berpuluh² tahun PAS ajak kembali kepada Islam, Umno buat BODOH jer. Melihat PAS seolah² JUARA Perpaduan & Penyatuan Ummah, UMNO terkesima.

Alhamdulillah kalau UMNO ikhlas nak kepada Islam... Kalau masih nama 'Malay United'... Tak semua Melayu itu Islam...

Ye la... Apa ada pada nama kan... Katijah leh jadi Katty.. 🤣🤣🤣

TS Annuar Musa sekat arak di KL, sekat warga asing di KL, bagi lesen kepada peniaga2 kecil terutamanya Melayu.. dia dipecat...

Zahid yg pecat TSAM plak ada berpuluh2 kes Mahkamah pasal rasuah tpi jdi Presiden umno..
Adakah Umno parti utk perasuah????

Tentera Semut




Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt

............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

MindaRakyat Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


5 ulasan:

  1. Demi penyatuan melayu dan Islam lebai terpaksa tebal muka di asak ph dengan dakwaan dan fitnah bila berbaik dengan umno yang dikatakan penyamun ,perompak dan perasuah tapi malangnya sekarang umno ingin berbaik dan bermain mata dengan pkr dan dap. Sekarang umno mula buta hati dan mata kerana sifat tamak haloba mula bersarang.Kena ingat, umno penting kepada kesatuan politik melayu Islam, tapi beberapa kerat pimpinan utama umno yang terpalit dengan rasuah tidak perlu dan penting kepada rakyat dan mereka ini menjadi beban kepada lebai dan pbpm dalam pru kelak

    BalasPadam
  2. Umno dah mcm kuping kudis ja ..biarlah tertanggal x di peduli lg oleh rakyat hahahaha.
    Umno ada ilmu dunia haloba saja bukan ilmu rahsia di dada.

    BalasPadam
  3. benamkan je parti perompak ni.

    BalasPadam
  4. teringat bait2 DULU KINI dan SELAMANYA...jika KAMU NAK CEPAT KAYA dapat projek dan komisen banyak kena masuk um NO baru a ini. ia tidak sama perjuangan umno asal 1946 yg benar2 utk Agama bangsa dan negara.contoh mudah baru beberapa ketika jadi ketua cawangan dapat gelaran datuk..kononya sumbangan projek.....drp cucu 1946

    BalasPadam
  5. SELAMAT DATANG DI PERUSAHAAN PINJAMAN KARINA ELENA ROLAND, (karinarolandloancompany@gmail.com) atau hanya whatsapp di +1(585)708-3478, tujuan kami adalah untuk memberikan Layanan Profesional Yang Sangat Baik.
    Apakah Anda seorang pria atau wanita bisnis? Apakah Anda berada dalam kekacauan finansial atau Anda membutuhkan dana untuk memulai bisnis Anda sendiri? Apakah Anda memerlukan pinjaman untuk memulai bisnis skala kecil dan menengah yang bagus? Apakah Anda memiliki nilai kredit yang rendah dan Anda merasa sulit untuk mendapatkan modal dari bank lokal dan lembaga keuangan lainnya ?.

    Pinjaman kami diasuransikan dengan baik untuk keamanan maksimum adalah prioritas kami, Tujuan utama kami adalah membantu Anda mendapatkan layanan yang layak Anda dapatkan, Program kami adalah cara tercepat untuk mendapatkan apa yang Anda butuhkan dalam sekejap. Kurangi pembayaran Anda untuk meringankan beban biaya bulanan Anda. Dapatkan fleksibilitas yang dapat Anda gunakan untuk tujuan apa pun - mulai dari liburan, pendidikan, hingga pembelian unik

    Kami menawarkan semua jenis layanan keuangan kepada individu yang membutuhkan pinjaman yang meliputi: Pinjaman Pribadi, Pinjaman konsolidasi utang, Pinjaman Bisnis, Pinjaman Pendidikan, Pinjaman Terjamin Hipotek, Pinjaman Tanpa Agunan, Pinjaman Hipotek, Pinjaman Payday off, Pinjaman Pelajar, Pinjaman Komersial, Pinjaman Investasi , Pinjaman Pembangunan, Pinjaman Otomatis, Pinjaman Konstruksi, dengan tingkat bunga rendah sebesar 2% per annul untuk perorangan, perusahaan dan badan usaha. Dapatkan yang terbaik untuk keluarga Anda dan miliki rumah impian Anda juga dengan skema Pinjaman Umum kami.

    Silakan, hubungi kami untuk informasi lebih lanjut jika Anda tertarik: (karinarolandloancompany@gmail.com) atau whatsapp kami di +1(585)708-3478, instragram- karina roland. facebook- elena karina roland

    BalasPadam

Imej tema oleh A330Pilot. Dikuasakan oleh Blogger.