Header Ads

ads header

Flash News

Puad sokong penuh pendirian UMNO Pagoh tidak beri laluan kepada Muhyiddin


PETALING JAYA:
Ahli Majlis Kerja Tertinggi UMNO, Mohd Puad Zarkashi, berdiri teguh di belakang pendirian UMNO Pagoh, yang membuat ketetapan untuk meletakkan calon “dalam apa-apa juga keadaan”, di kerusi Parlimen dan semua kerusi DUN di situ.

“Saya selaku ahli MKT UMNO menyokong kuat pendirian UMNO bahagian Pagoh, yang membuat ketetapan untuk meletakkan calon UMNO bertanding, dalam apa juga keadaan, di kerusi dalam Parlimen Pagoh,” katanya dalam kenyataan, hari ini.

Terdahulu, UMNO Pagoh sebulat suara enggan memberikan laluan kepada Presiden PPBM Muhyiddin Yassin untuk mempertahankan kerusi Parlimen itu pada pilihan raya umum akan datang.

Ketua UMNO Pagoh, Ismail Mohamed, berkata mesyuarat perwakilan bahagian itu semalam sepakat menolak keputusan UMNO Johor yang dibuat sebelum ini, supaya Muhyiddin diberikan laluan untuk terus bertanding.

“Kami hormati keputusan UMNO negeri, tetapi kami harap mereka juga hormati pendirian kami,” kata Ismail.

Muhyiddin mewakili Parlimen Pagoh sejak 1978.

MR : Ini semua kerja perosak kebangkitan Melayu Islam di Malaysia





Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt

............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

MindaRakyat Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


13 ulasan:

  1. UMNO ni kalu nk letak jgk calun ditempat yg dimenangi wakil PN dari parti lain, silakan. Rakyat mahu bersatu tp UMNO tk mahu bersatu utk kesejahteraan..tahu mementingkan diri mereka sahaja. Nyahkan mereka ini..Mereka lupa kuasa menaikkan pemimpin ditangan rakyat.

    BalasPadam
  2. Semua parasit2 ni wajar dibenamkan kerana tidak bijak menilai kenikmatan tp hanya pandai membuat onak

    BalasPadam
  3. PRU 14 belum cukup mengajar puak amno ni

    PRU 15 bagi ranap cukup2

    Baru depa ada akai

    BalasPadam
  4. Puak tin kosong dalam parti nasionalis adalah pengkhianat agama dan bangsa kerana mereka adalah puak munafiqun yang berusaha memecah-belahkan dan melemahkan kaum Melayu Islam supaya puak kafir harbi boleh berkuasa semula.

    Cukuplah 22 bulan umat Islam ditindas, agama Islam dihina dan rakyat dikencing hancing.

    BalasPadam
  5. “Kami hormati keputusan UMNO negeri, tetapi kami harap mereka juga hormati pendirian kami,” kata Ismail. Kalu tak ikut arahan pimpinan negeri, itu namanya "takhormat".

    BalasPadam
    Balasan
    1. Definisi 'hormat' puak RBA : Puak RBA ikut arahan pemimpin kafir harbi roket walaupun arahan untuk menghina Islam dan menafikan hak umat Islam dan kencing rakyat.

      Inilah falsampah yang menjadi anutan puak RBA yang suka ikut arahan secara membabi buta.

      Cukuplah 22 bulan.

      Padam
  6. “Kami hormati keputusan UMNO negeri, tetapi kami harap mereka juga hormati pendirian kami,” kata Ismail. Kalu tak ikut arahan pimpinan negeri, itu namanya "takhormat".

    BalasPadam
  7. Tak nk ikut keputusan peringkat negeriiii?!... yakinnyee kamu!?😁

    BalasPadam
  8. Puad ni la yg bakal merosakkan UMNO pada mata rakyat...ingat UMNO tu kuat lg ke klu x bergabung..nape tamak sangat kuase...xsedar2 lg PRU 14 da kalah masih ingat UMNO kuat...

    BalasPadam
  9. dia ni bidak si prompak.
    xheran pun.
    dulu perompak merompak dia ade mnyalak x.

    BalasPadam
  10. Berasap la mudin kat pagoh..sokongan PH lari, sokongan BN pn lari. Suruh je la Mudin bertanding kat parlimen kota bharu. Situ kerusi selamat.

    BalasPadam
  11. Puak RBA ternakan sifu kafir harbi roket sembang lebat babi sifu roket pun boleh terbang tetapi habuk pun tarak !

    Berasap la Pee H di Msia..sokongan rakyat lari, sokongan Melayu pn lari setelah dikencing hancing oleh Pee H. Suruh je la puak Pee H bertanding kat negara China Komunis. Situ kerusi komunis selamat kerana puak Pee H sangat cintakan perjuwangan pemimpin komunis walaupun orang Hong Kong dan Taiwan benci komunis.

    BalasPadam