Header Ads

ads header

Flash News

Tahniah Kuala Krai, Viral Satu Malaysia


Pendedahan tentang Konflik, Krisis dan Konspirasi dlm Umno....
bg mengkhianati Bangsa dan Agama !!!

Skripnya kini jelas dan turut di bawa bhg bhg tertentu.

Utk makluman, gerakan ini bermula bulan ogos lagi, selepas bossku di jatuhkan hukuman di Mahkamah.

Kemarahan team bossku yg turut melibatkan pucuk pimpinan umno, telah membawa kpd idea jajaran baru.

Struktur parti dan di ibu pejabat UMNO perlahan lahan diubah, di buat adjustment dan repositioning utk membawa neratif baru bersifat anti PM dan anti PN.
 
 
Beberapa pertemuan dgn team ANWAR IBRAHIM DI BUAT SECARA SENYAP. RUNDINGAN DGN DAP MELALUI ANTHONY LOKE DI BUAT secara Rahsia.


Tajudin turut terlibat bertemu DAP.

Sebelum PRN Sabah plan siap utk jatuhkan kjaan PN. ANWAR menulis surat kpd YDPA pohon mengadap dan declare beliau ada cukup bilangan kerana umno sokong beliau dan DAP.

10 hari sebelum mengundi, UMNO mula membayangkan kebenaran dakwaan Anwar..

SURAT SOKONGAN HITAM PUTEH KEMUDIANNYA BERADA DI TANGAN ANWAR.
Ia di buat dgn melibatkan seorang Kerabat Raja.

Saat terakhir sebelum mengundi sesetengah jentera umno sudah di arah bergerak sendiri dan majlis bersama mula di boikot termasuk perlancaran manifesto dan ceramah grand finale 2 hari sebelum mengundi.

Apabila result PRN tak seperti di rancang, blame mula di letak pada PPBM utk tanam kebencian, TETAPI PERANCANGAN MEMBELAKANGI KEPUTUSAN PARTI DAN MKT MASIH DISEMBUNYIKAN.

Rahsia komplot hanya pecah setelah surat surat sokongan kpd ANWAR bocor. Surat itu di lihat oleh antara lain, Ketua Wanita, seorang naib president dan dua ahli MKT.

Dari saat itu dan menjelang bajet, hubungan dgn PPBM mula retak.

Sementara itu pemimpin pemimpin kanan parti berbincang dan memutuskan utk MERAHSIAKAN DAN TIDAK MEMBESARKAN SURAT IKRAR SOKONGAN KPD ANWAR IBRAHIM demi mengelak perpecahan dalam parti.
 

Komplot ini mencoba beberapa kali utk meyakinkan MP dan MKT tapi gagal. Komplot ini juga mencoba menggagalkan bajet tapi gagal tapi komplot jajaran baru yg kuat di dokong kumpulan luar kjaan.

Namun setakat ini, MKT UMNO khususnya Presiden masih akur kpd suara majoriti MKT.

Kempen menolak Bersatu dan Neratif dan justifikasi terima ANWAR IBRAHIM DAN DAP mula di lancarkan bila perancangan di buat utk Mesyuarat Perwakilan UMNO Bahagian-Bahagian di adakan.

Kumpulan kecil mula di panggil menemui pemimpin pemimpin tertentu. Mereka di beri Neratif anti PPBM. Tajudin yg dulunya anti Presiden UMNO, tiba-tiba dijadikan Pengarah Pilihanraya, jawatan yg biasanya di pegang oleh TIMBALAN PRESIDEN.

Tajudin turun ke negeri-negeri atas nama Pengarah pilihanraya, tapi tugasnya membawa Neratif Komplot.

Termasuk mengutuk pemimpin-pemimpin parti yg berada dlm Kerajaan yang kononnya Pro PPBM dan hanya nak menjaga kedudukan dan jawatan.

Parti UMNO perlahan-lahan terbelah dua. Perpecahan ini akan membesar. Serangan demi serangan sesama sendiri mula berlaku. Penulis dan blogger mula menulis (secara tak sedar), team RBA DAP turut aktif menyamar dan melaga-lagakan pemimpin UMNO utk menjayakan strategi mereka memecahkan PN, BN dan UMNO.

Plan seterusnya, geng komplot membuat SURVEY DLM WHATSAPP KETUA BHG yg MENOLAK PPBM.

Polling yg di buat secara simplistik dan terancang ini di susuli dgn gerakan usul dlm MESYUARAT PERWAKILAN UMNO untuk tolak kerjasama dgn PPBM dlm PRU15, spt yg di ucapkan KUB KUALA KRAI YG RAKAMAN CURI yg di buat perwakilan jadi viral.

Bahagian-Bahagian lain ssperti P MAS, P PUTEH dll di Kelantan di arah bawa nada yg sama.
Tetapi banyak juga Bahagian-Bahagian lain yg terus mempertahankan keputusan parti UMNO.

Seterusnya secara tiba tiba Tajudin mengumumkan pertemuan KUB-KUB.Tanpa keputusan JK Pengurusan KUB KUB nak di himpunkan oleh Tajuddin 5 hb.

Setelah di tegur, baru beliau meminta SUA UMNO mengeluarkan surat resmi. Komplot di rancang kononnya RESOLUSI KUB-KUB nak dibawa ke MKT 6hb. utk mengubah keputusan parti DAN MENGHALALKAN PERBUATAN YG SEBELUM INI BERTENTANGAN DGN KEPUTUSAN MKT.

Ini percubaan kali ketiga utk menjayakan perancangan yg telan berbulan-bulan yg lalu.

Ramai pimpinan akar umbi terkeliru. Mereka tidak nampak apa politik aras tinggi yg cuba di main kan.

Parti kini nak di peralatkan bukan kerana memperjuangkan Dasar bukan kerana rakyat, bukan kerana mau menang Pilihanraya tetapi utk mencapai matlamat jangka pendek dan kepentingan individu.

Paling tidak bermaruah ialah perancangan utk bekerjasama dgn musuh agama dan bangsa yg telah berjaya kita jatuhkan bersama.

DAP DAN PKR TAK LAGI DI SERANG.YG DI SERANG IALAH SESAMA SENDIRI, PAS DAN BERSATU.

KITA LIHAT SETERUSNYA.
KEMANA PARTI NAK DI BAWA PARTI UMNO INI.




Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt

............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

MindaRakyat Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


9 ulasan:

  1. Kluster pembelot dan pengkhianat keris telanjang akan gagal...pastikan mereka ini ke laut jika dipilih menjadi calon dalam pru 15.....tolak zahid...gantikan dengan tok mat hassan dan hishamuddin

    BalasPadam
  2. Sememangnya sudah dijangka.. keadaan ini berlaku kerana utk menyelamatkan bbrp org yg akan dihumbankan kedalam penjara..inilah pengkhianat negara, bangsa dan agama dulu, kini dan selamanya..mana2 pemimpin umno yg belot mesti dibenamkan pd pru15 ini

    BalasPadam
  3. tolak dapig dan parti liberal pkr dan parti amanah parti peranakkan dan didikan dapig, masih ingat parti2 gabungan ini lah telah melahirkan beberapa individu dan kumpulan yang hendak menjatuhkan sistem beraja kepada sistem republik, masih angat lagi puak2 ini lah mempersenda islam dan martabat islam, masih ingat lagi puak2 inilah yang membela LTTE dan mempromosi edologi komonis melalui terbitan komik di sjk(cina), masih ingat lagi puak2 inilah yang merusakkan sistem kehakiman( masih ingat kes rusuhan) dan banyak2 kes lagi, masih ingat lagi........(fikirlah sendiri)...
    sekarang pula puak2 desparado dalam satu parti yang pun sudah dikenali mempunyai kes2 lampau, sekarang secara senyap2 dan rahsia membuat komplok merampas melalui undi tak percaya kuasa dengan parti2 sudah dikenali pengkianat negara, bangsa dan agama, ahli2 parti itu mesti berani menolak dan menganti pemimpin2 yang lebih bermaruah dari mereka yang mempunyai masalah lampau sehingga menghuru-harakan parti, tukarlah dengan segera sebelum menjadi lebih parah

    BalasPadam
  4. Kita benam kan umno PH PRU NANTI.
    InsyaAllah.

    BalasPadam
  5. Jangan diberi undi kepada BN yang diterajui U M N O jika U M N O mengkhianati UKHWAH sesama bangsa seagama...dasar U M N O tidak sedar diri diatas KELALAIAN dan KECUAIAN segelintir PEMIMPIN ATASAN untuk menjalin hubungan dengan rakan sekutu MN dan PN...secara tidak langsung membawa U M N O keJURANG keHANCURan TOTAL...

    BalasPadam
  6. Amno rela kerjasama dgn dap atas alasan dap di bawah anthony loke lain, boleh pakai.
    Amno tak rela kerjasama dgn bersatu dan pas atas alasan di anak tirikan.
    Bengong agama amno ni !
    Bersatu buat mcm mana pun itu bab politik. Bab agama dan bangsa, rakyat terbanyak di luar ini tak terjejas pun.
    Kalau berpakat dengan bangsa kapiaq, takkan terbela agama dan bangsa??
    Bengong bertingkat amno ni

    BalasPadam
  7. Pemimpin umno terkena balik badi ujub dan syok sendiri

    BalasPadam
  8. Parti kini nak di peralatkan bukan kerana memperjuangkan Dasar bukan kerana rakyat, bukan kerana mau menang Pilihanraya tetapi utk mencapai matlamat jangka pendek dan kepentingan individu.

    Paling tidak bermaruah ialah perancangan utk bekerjasama dgn musuh agama dan bangsa yg telah berjaya kita jatuhkan bersama.

    DAP DAN PKR TAK LAGI DI SERANG.YG DI SERANG IALAH SESAMA SENDIRI, PAS DAN BERSATU...BENAR HADIS NABI..musuh yang bahaya MUNAFIK..berpura2 TALAM 2 muka.. MUSUH dalam selimut...gunting dalam lipatan api dalam sekam

    BalasPadam
  9. Parti kini nak di peralatkan bukan kerana memperjuangkan Dasar bukan kerana rakyat, bukan kerana mau menang Pilihanraya tetapi utk mencapai matlamat jangka pendek dan kepentingan individu.

    Paling tidak bermaruah ialah perancangan utk bekerjasama dgn musuh agama dan bangsa yg telah berjaya kita jatuhkan bersama.

    DAP DAN PKR TAK LAGI DI SERANG.YG DI SERANG IALAH SESAMA SENDIRI, PAS DAN BERSATU.ini semua ciri2 MUNAFIKUN bermuka2...api dalam sekam..musuh dalam selimut dan melepaskan anjing tersepit

    BalasPadam