Header Ads

ads header

Flash News

Masa tak letak jawatan keluar ayat "demi kepentingan rakyat dan negara"


Semua 17 menteri dan timbalan menteri Umno akan kekal dengan pentadbiran Muhyiddin Yassin sehingga Ogos, menurut anggota Majlis Tertinggi parti itu, Zahidi Zainul Abidin.

Ini berlaku setelah menteri-menteri Umno bertemu Muhyiddin di kediaman rasminya di Putrajaya semalam, sehari setelah Umno diberi kuasa oleh akar umbi melalui perhimpunan agung tahunannya) untuk menetapkan masa untuk keluar dari kerajaan Perikatan Nasional.

"Keputusan (mengenai menteri-menteri Umno meletakkan jawatan kabinet) dibuat untuk kepentingan rakyat dan negara. Tidak ada gunanya kita berhenti (sekarang) kerana ia akan menjadikan negara ini lebih teruk dan menyebabkan orang menderita (kerana Covid- 19)," katanya.

Habis Presiden kamu, penasihat parti kamu dan perwakilan buat keputusan di PAU tu bukan untuk KEPNTINGAN RAKYAT DAN NEGARAlah!!

Itu semua bertempik melolong minta letak jawatan KEPENTINGAN TEMBOLAK UMNO?

Makin kita dengar ucapan UMNO makin kita jadi sewel.
Yang pelik ahli UMNO termasuk yang ada akedmik bodoh aguk sahaja kepala.

UMNO PEROSAK BANGSA,
UMNO PEROMPAK WANG RAKYAT




Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt

............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

MindaRakyat Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


1 ulasan:

  1. umNO sama seperti BESI YANG BERKARAT....JIKA DIBERSIHKAN DENGAN MINYAK SEKALIPIN..BARAH TITIK2 HITAM DAN NODA MASIH KEKAL...itulah perumpamaan bagi mereka.BILA ada pihak hulurkan perpaduan perdamaian berpegang teguh TALI ALLAH...mereka mengekalkan kesombongan dan ego mereka demi kuasa wpun terpalit dengam MAKSIAT RASUAH SALAHGUNA KUASA CANTAS MENCANTAS FITNAH DAN SEBAGAINYA..sementelahan jadi ANJING TERSEPIT DAN KACANG LUPAKAN KULIT...sanggup MINUM YANG KERUH KOTOR MEMBUSUK DARIPADA JERNIH BERSIH

    BalasPadam