Header Ads

ads header

Flash News

Menteri, timbalan menteri UMNO perlu tarik diri hari ini kata Kuli


KUALA LUMPUR -
Semua ahli UMNO yang memegang jawatan dalam Kabinet kerajaan Perikatan Nasional (PN) termasuk diberikan jawatan dalam GLC diminta menarik diri mulai hari ini.

Pengerusi Jemaah Penasihat UMNO, Tengku Razaleigh Hamzah berkata, ia susulan cadangan daripada bahagian-bahagian yang mengadakan mesyuarat perwakilan.

"Cadangan daripada bahagian yang telah mengadakan mesyuarat perwakilan menegaskan sekali lagi apa yang telah diputuskan Majlis Kerja Tertinggi (MKT)

"MKT memutuskan bahawa kita akan putus kerjasama dengan Parti Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu).

"Ia juga bererti semua ahli UMNO yang jadi menteri, timbalan menteri dan yang pegang jawatan dalam GLC mesti tarik diri mulai hari ini," katanya kepada pemberita ketika ditemui selepas selesai perasmian Perhimpunan Agung UMNO (PAU) 2020 di Pusat Dagangan Dunia Kuala Lumpur (WTCKL) di sini, pada Ahad.


MR : UMNO makin dilayan makin giler

Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt

............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

MindaRakyat Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


2 ulasan:

  1. punahSIHAT KULI...sila buat jika mahu umno BERKUBURR TERUS @ diPELUK oleh DAPIGS dgn ERAT

    BalasPadam
  2. MALAM INI MALAM NISFU SYAABAN...DOA YANG DITOLAK BAGI MEREKA SEKUTUKAN ALLAH DAN YANG MENOLAK PENDAMAIAN DAN PERSAUDARAAN...MAKA MUHASABAH DIRI KITA TIDAK TERMASUK 2 GOLONGAN INI...AUS DAN KHAuRAJ SERTA MUHAJIRIN BOLEH BERDAMAI ...apalah sangat kita yang lemah ini

    BalasPadam