Header Ads

ads header

Flash News

PAS sudah mendapat mesej itu, tunggu pendirian PAS pula


Ucapan Presiden UMNO lebih terang dan bersuluh, ia tidak menyindir dan membidas PAS, atau menyalahkan 'pihak-pihak tertentu yang berselindung di sebalik slogan perpaduan ummah' atau menyifatkan 'PAS sebagai senyap-senyap berbaik dengan BERSATU' seperti ada ucapan sebelum ini.

Saya sifatkan ia ucapan yang gentleman. PAS sudah mendapat mesej itu. Samada ia selari atau tidak dengan pendirian PAS, kita tentunya boleh membuat telahan. Sudah tentu YB Dato Seri Tuan Guru

Presiden dan Timbalan yang turut hadir lebih jelas dengan mesej yang ingin disampaikan.
Apa sikap PAS seterusnya akan ditentukan oleh pimpinan tertingginya. Dari sudut adat dan budaya terhadap tetamu, sebagai pemerhati, kelihatan PAS dihormati sebagai tetamu pagi ini di perasmian Perhimpunan Agung UMNO.

Terima kasih kawan-kawan kita di dalam UMNO.

Ahmad Fadhli bin Shaari





Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt

............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

MindaRakyat Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


1 ulasan:

  1. Pas selalu diterjah umno kalau PN lawan umno lawan PH, Pas nak pilih siapa? Kalau umno cerdik tentulah pas ndndan rakyat pilih calon terbaik sama ada daripada PN atau umno...itupun adalah opsyen kedua. Yang utamanya, berbincang dulu PN dan MN supaya satu lawan satu. Berpolitik umno macam spoilt brat, semua nak langgar, belasah ingat rakyat bodoh. Ingat boleh menang sendirian, lagi2 duk bela mca, mic, memang boleh...boleh belah.

    BalasPadam