Header Ads

ads header

Flash News

Pelan Penyatuan Ummah Selepas Perjanjian PAS-BERSATU



Saya dimaklumakan daripada sumber maklumat PAS tentang pengkhinatan UMNO terhadap Muafakat Nasional (MN). Maklumatkan ini disahkan sendiri daripada sumber UMNO sebagaimana dinyatakan oleh Annuar Musa bahawa UMNO menangguhkan beberapa kali pendaftaran MN sehingga PAS menyertai PN.

Daripada sumber maklumat UMNO juga menyatakan bahawa ada perancangan UMNO untuk wujud pertandingan di tiga buat negeri di Terengganu, Kelantan dan Kedah. Mereka akan menerima MN untuk negeri yang sukar UMNO bergerak seperti Selangor, N9, Melaka, Perak dan Johor.

Oleh kerana Kedah tidak wujud pengeseran seperti di Terengganu kini mengkut maklumat UMNO sudah meracuni massa kononnnya MB PAS buli UMNO supaya wujud pergeseran dan memudahkan UMNO menjalankan strategi untuk mereka bertanding di 3 negeri seperti yang disebut dalam PAU2020.

UMNO juga bercadangkan untuk memberikan PAS sekitar 18 kerusi sahaja dan jika berlaku apa-apa hanya sekitar 24-25 kerusi untuk PAS.

Atas kekecewaan ada usaha UMNO untuk merosakan MN dan kerajaan PN, PAS dan BERSATU telah melakukan PELAN PENYATUAN UMMAH B yang mana ada usaha-usaha menarik AMANAH untuk bersama dengan PAS, BERSATU.

Penerimaan AMANAH dengan syarat AMANAH menolak DAP dan MENOLAK ANWAR. Jika usaha ini berlaku PAS sangguh melupakan tentang pengkhianatan AMANAH, sebagaimana Nabi s.a.w. boleh menerima musuh baginda. Sekarang ini adakah AMANAH boleh menolak DAP dan Anwar?

PAS boleh terima AMANAH dengan syarat AMANAH tolak DAP dan ANWAR sebab itu PAS-BERSATU menolak penjajaran baharu selepas PRU oleh UMNO/BN yang cuba nak PIKAT ANWAR dan DAP.

Dalam satu perbentangan startegi UMNO, ada satu usul di kemukakan bahawa UMNO parti kuat Melayu bersama DAP parti kuat Cina bagi membentuk kuasa baharu MALAYSIA. Ini adalah pengkhianatan kepada BANGSA, AGAMA dan MELAYU.

UMNO sanggup buat apa sahaja demi servival politik mereka.

Harap Pelan Penyatuan melibatkan AMANAH berjaya selepas ini.

Songkok Putih



Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt

............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

MindaRakyat Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


8 ulasan:

  1. AMANAH menang sebab DAP. Beranike AMANAH nak kawan DAP? Tak mungkin. Without DAP, AMANAH Tak mungkin wujud.

    BalasPadam
  2. racun lama yang si songkok putih guna... UMNO xpenah khianat MN... PAS jawab la sendiri... MP da jd menteri ape nk hairan... BERSATUBUH memang pndai main jarum...mantap... paut la kuat2 kt PAS... nnt lemas PRU15...

    BalasPadam
    Balasan
    1. x pernah khianat, tp presiden sign SD sokong Anwar Ibrahim jd PM..ke guane?

      Padam
  3. Kena jadi bodoh sokmo kalu nak sokong UMNO.Kena angkuh dan rasa bagus jangan buang.Geng tua yang akan mereput dalam UMNO merupakan geng mahkamah.Yang ini tegar tolak penyatuan dan rela bincng dengan Anuwar PKR dan DAP kerana kuasa.Apa peduli hal bangsa dan agama.yang penting masyukkkk

    BalasPadam
  4. demi Islam, demi umat melayu...,tak mustahil amanah bersama dlm PN....
    jika terus bersama Dap..,Islam mendapat nama buruk, umat Islam akan rosak akidah, akan dipandang rendah dan tak mustahil meruntuhkan Agama umat Islam...

    BalasPadam
  5. Hai semua

    Nama saya FRADESY RIRITIA, saya berasal dari indonesia, saya ingin menggunakan media ini untuk memberitahu anda semua kebenaran, setiap orang yang anda lihat pada catatan mereka di blog dan laman web ini adalah pencuri (SCAMMERS), saya telah menjadi mangsa cerita mereka dan mereka telah merosakkan hidup saya.
    Saya tidak berada di sini untuk memberitahu anda kisah bagaimana saya ditipu dan bagaimana saya kehilangan banyak wang kepada mereka.

    Saya di sini untuk memberitahu anda SYARIKAT PINJAMAN sebenar dan sahajalah yang ALLAH hantar untuk mengubah hidup saya, mereka adalah SEMUA PINJAMAN GRANT GLOBAL, mereka adalah satu-satunya syarikat pinjaman tulen yang diiktiraf dan dibiayai oleh WORLD BANK.

    Mereka adalah satu-satunya syarikat pinjaman tulen, mereka mempunyai syarat dan syarat pinjaman yang cukup besar, untuk menutup semua pinjaman mereka adalah berpatutan dan cepat dilupuskan tidak seperti syarikat palsu lain yang anda lihat di sini dalam talian yang akan mengambil wang anda tanpa mengeluarkan pinjaman anda,
    Tolong jangan tertipu oleh saksi yang mempunyai nombor dan whatsapp indonesia, mereka semua penipu, bagaimana syarikat individu boleh memberi pinjaman ?, itu harus menjadi pertanyaan pertama anda.

    Rakan-rakan saya di Asia, saya mohon agar anda mendengarkan saya ketika saya bersumpah kepada anda dengan nama Allah, bahawa saya mengatakan kepada anda semua kebenaran, Syarikat ALL GLOBAL GRANT LOAN, satu-satunya syarikat yang boleh dipercayai dan mereka akan memastikan anda menerima pinjaman anda setelah anda menyelesaikan proses pinjaman seperti yang diperlukan.
    Mengapa anda tidak menjadi antara berita baik ini dengan menghubungi mereka segera jika anda SANGAT MENARIK untuk meninggalkan perjuangan kewangan anda dan meningkatkan tahap kehidupan anda, berikut adalah EMAIL allglobalgrantloan@gmail.com.

    Anda bebas menghubungi saya di EMAIL fradesyriritia12@gmail.com saya untuk maklumat lebih lanjut, saya dengan senang hati akan mendengar anda berkongsi kisah kebahagiaan anda sendiri.
    Terima kasih semua, dan semoga ALLAH memberkati SEMUA PINJAMAN PEMBERIAN GLOBAL kerana memberi saya kegembiraan baru ini.

    NAMA Syarikat: SEMUA PINJAMAN GRANT GLOBAL
    EMAIL Syarikat:allglobalgrantloan@gmail.com
    Whatsapp Syarikat: +1 (301) 971-4445
    E-mel Saya: fradesyriritia12@gmail.com

    BalasPadam
  6. kepala otak kau nak suruh PN gabung dengan Amanah yg terang-terang syiah. Masalah syiah kat Malaysia tak selesai lagi, kau nak suruh syiah masuk kerajaan pula?!!! Kalau bergabung dengan Warisan dan Pejuang masih boleh terima lagi

    BalasPadam
  7. Emergency Cash Loans Hello Everybody, My name is Mrs. Phyllis Sue South. I live in UK London and i am a happy woman today? and i told my self that any lender that rescue my family from our poor situation, i will refer any person that is looking for loan to him, he gave me happiness to me and my family, i was in need of a loan of $350,000.00 to start my life all over as i am a single mother with 2 kids I met this honest and GOD fearing man loan lender that help me with a loan of $350,000.00 U.S. Dollar, he is a GOD fearing man, if you are in need of loan and you will pay back the loan please contact him tell him that is Mrs. Phyllis Sue South that refer you to him. contact Dr. James Eric via email: financialserviceoffer876@gmail.com Whats-App +918929509036

    BalasPadam