Header Ads

ads header

Flash News

UMNO boleh bekerjasama dengan PKR asalkan UMNO PM??


Saya betul tak faham bila ada yang boleh mengeluarkan pendapat tak kisah jika UMNO bekerjasama dengan PKR asalkan Anwar Ibrahim bukan Perdana Menteri.

Bersama dengan PKR bermakna bersekutu juga dengan DAP. Ulang kali Anwar Ibrahim sendiri sahkan bahawa PKR tetap akan bersama dengan DAP dan ini adalah perjanjian yang telah dimeterai PKR sejak dulu waktu dalam Pakatan Rakyat lagi.

Apakah anda fikir PKR DAP dan Anwar Ibrahim tak akan ambil peluang dan kesempatan untuk melakukan kerja kerja licik dalam mendapatkan kuasa?

Jangan biarkan negara ini jatuh ke tangan yang salah. Jangan pernah sekali lagi letak Anwar dan DAP dalam kerajaan. Cukup lah 22 bulan rakyat menjadi mangsa kerakusan PH.

Jangan bersekongkol dengan DAP dan Anwar Ibrahim demi kuasa kepentingan peribadi.

Wan Muhamad Azri
@Papa Azri






Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt

............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

MindaRakyat Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


4 ulasan:

  1. pusing ikut manapun Anuar tetap tak boleh jadi PM....itulah anuar ibrahim....ada ramai pemimpin2 melayu hebat selain anuar ibrahim yg akan memajukan negara ini...
    golden touch anuar sudah lenyap ditelan zaman....
    rugi negara bangsa Agama jika anuarlah pemimpinnya...

    BalasPadam
  2. Kesian Puak2 yang takut dgn DSAI Jadi PM. Bodoh Bendul tuh tolong simpan sikit. Sembang jgn ikut merapu mcm orang xder otak. Hujah berfakta. Hakikatnya Pemerintah PH yang lalu bukan DSAI yang tentukan segala hala tuju kerajaan . Lagi mau sembang mcm bangang. Kenapa Takut Anwar Jadi PM? Rugi Bangsa agama. Agama apa kao ni. Yang pastinya korang semua takut Anwar jadi PM kerana korang xkan ader peluang utk meneruskan segala kemunafikan dalam rasuah yg semakin runcing di Negara Bertuah ini. Dari Menara Kehakiman sehingga ke seluruh pelusuk badan2 pengurusan pentadbiran maupun perlaksanaan. Semua nya Rasuah. Gengster pun di lindungi apalagi Dadah sudah menjadi pemacu ekonomi negara msia ini secara senyap tanpa di peduli. Carilah jawapan jika anda rasa ini rekaan. Baca dan cari maklumat secara jujur. Jangan Jadi Burung Kakak tua.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ha ha ha. Anwar jadi PM? Makin tinggi la rasuahnya. 22 bulan PH perintah Bila TunM jadi PM tapi running the show tetap DAP rasuah bersepah Dan kalau Anwar jadi PM Dan DAP still run the show maka makin meningkat la rasuahnya. Sebab Anwar sangat takut dgn DAP drp Tun M terpaksa kawal DAP. Tun M pun Tak lih kawal DAP, Anwar terus angguk dgn DAP Bila DAP jeling je. Itu la ceritanya kenapa Anwar Tak mungkin jadi DAP selagi majoriti Melayu letak Islam di atas segala2nya. insya Allah.

      Padam
  3. Anuar tak mungkin diizin Tuhan jadi PM, itulah takdir anuar ibrahim...walau seribu tahun lagi berjuang...hanya Tuhan yg tahu siapa sabenar anuar ibrahim...anuat pasti dihalang Tuhan. ,Kenyataan pasti datang seribu halangan agar anuar tdk boleh jadi Pm....

    BalasPadam