Header Ads

ads header

Flash News

UMNO sebagai Kabinet kerajaan atau tidak, diketahui petang ini - Ahmad Maslan



KUALA LUMPUR:
Keputusan sama ada UMNO masih sebahagian daripada Kabinet kerajaan Perikatan Nasional (PN) atau sebaliknya hanya akan diketahui petang ini.

Demikian jelas Setiausaha Agung UMNO, Datuk Seri Ahmad Maslan apabila diminta mengulas mengenai kenyataan Pengerusi Jemaah Penasihat UMNO, Tengku Razaleigh Hamzah, yang menggesa semua ahli parti memegang jawatan dalam Kabinet kerajaan PN supaya menarik diri serta-merta.

"Saya nak maklumkan, kita tunggu sampai petang apa berlaku. Kita masih menunggu jurucakap beberapa negeri kita. Kemungkinan akan meminta pandangan daripada perwakilan daripada persetujuan tertentu usul telah kita beri.

MR : Jangan hairan sekali lagi UMNO jilat ludah sendiri



Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt

............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

MindaRakyat Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


2 ulasan:

  1. Eloklah tu..mereka sendiri merasakan yg mereka tidak lg sesuai lg sbg parti yg memperjuangkan bangsa Melayu.. larilah dr bersatu dgn parti² melayu. Jadilah mereka seperti MCA parti bangsa Cina yg konon memperjuangkan bangsa Cina ttp majoriti org Cina sokong DAP. Istiqomahnya mereka demi kepentingan bangsa.. Harapnyanya org Islam @ Melayu juga bijak memilih parti melayu yg mengikut kemahuan Islam.

    BalasPadam
  2. MALAM INI MALAM NISFU SYAABAN...DOA YANG DITOLAK BAGI MEREKA SEKUTUKAN ALLAH DAN YANG MENOLAK PENDAMAIAN DAN PERSAUDARAAN...MAKA MUHASABAH DIRI KITA TIDAK TERMASUK 2 GOLONGAN INI...AUS DAN KHAuRAJ SERTA MUHAJIRIN BOLEH BERDAMAI ...apalah sangat kita yang lemah ini

    BalasPadam