Header Ads

ads header

Flash News

Jangan cakap MIC gopoh, tanya Zahid dulu pasal surat sokong Anwar, Vicky cabar Puad


PETALING JAYA:
Presiden MIC, SA Vigneswaran, mencabar Ahli Majlis Kerja Tertinggi Umno, Puad Zarkashi, menyoal presidennya, Ahmad Zahid Hamidi, berhubung surat sokongan untuk Yang di-Pertuan Agong melantik Presiden PKR, Anwar Ibrahim, sebagai perdana menteri.

Vigneswaran berkata Puad patut desak Zahid jawab perkara itu, sebelum menegur MIC jangan gopoh dalam hal kerjasama politik dengan pihak selain Barisan Nasional.

Beliau bertegas Zahid patut jawab siapa yang membuat keputusan untuk menyokong pemimpin parti lawan, seperti yang dinyatakan dalam surat itu, jika ia bukan keputusan Barisan Nasional.

“Dia berani ke tanya presiden dia?” katanya kepada FMT.

“Tanyalah keputusan siapa? Adakah itu keputusan BN atau Umno? Kalau bukan dua-dua, habis keputusan siapa?”

MR: Dia ni dalam UMNO bertanding kalah, tapi dia paling banyak cakap seolah-olah UMNO tu dia punya



Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt

............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

MindaRakyat Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


4 ulasan:

  1. Puad ni kalah tapi cakap angkuh.rasa malaysia ni milik UMNO dan semua orang kena ikut UMNO.Sombong tua ni.Zaman dah berlalu.UMNO masuk muzium la lps ni.

    BalasPadam
  2. kami pendidik ingat DENDAM KESUMAT fuad jakarsi Yang bawa politik parti umNO utk menindas guru2 yg tidak menyokong B END dgn kuasa sombong sebagai timb menteri pelajaran.menyekat PERUNTUKAN ADUN pembangkang dan senaraihitamkan mereka.TETAPI demi TALI ALLAH dan penyatuan Ummah KAMI menegenepikan perangai2 BURUK dan tidak BERDENDAM pada mereka

    BalasPadam
  3. Kerana kluster mahkamah mahu lepaskan tengkuk...bukan sahaja Muafakat Nasional gagal....Barisan Nasional pun runtuh..Baru ada akai.... hihihikikikihahahakahkahkah

    BalasPadam
  4. betapa angkuhnya pemimpin2 india hari ini...usah lagi diberi layanan pd parti tersebut...tdk jadi salah jika tdk terlalu melayan kerenah, kesombongan pemimpin2 parti tersebut parti tersebut....

    BalasPadam