Header Ads

ads header

Flash News

Presiden UMNO masuk dalam perangkap ANWAR, sebagai strategi mempastikan PN pecah


Blogger kontraversi RAJA PETRA menulis Presiden UMNO masuk dalam perangkap ANWAR,sebagai strategi mempastikan PN pecah.

Saya bersetuju.
Setakat ini,tuduhan DSZH berkerjasama DSAI masih samar lagi pun Presiden UMNO agak licik sebelum ini tak mengaku berikan surat SD sokongan kepada Anwar manakala dlm ucapan dasar Zahid Hamidi licik menipu perwakilan kononnya dengan menegaskan NO ANWAR NO DAP kekal. Tapi mereka cuba apikan UMNO-BERSATU dengan tambahan No BERSATU dengan harapan usaha geng mereka memburukan BERSATU kononnya nak rampas ahli UMNO berjaya menipu UMNO akar umbi dikampung2.

Tak mungkin DSZH berbohong kpd hampir 3000 perwakilan? Kalau ikut logik.

Jika terbukti beliau berbohong,dan benar beliau ada berhubung dan membuat perhitungan dgn Anwar,akibatnya amat buruk sekali.Antaranya USUL YG DI LULUSKAN SEBULAT SUARA MENJADI NULL AND VOID...Malah jika MKT mahu,presiden umno boleh di kenakan tindakan.

Justeru,tulisan Raja Petra tidak mungkin satu andaian atau teori kerana banyak fakta menunjukkan Zahid dan Najib nak selamat diri daripada penyelewengan duit parti dan rakyat.

Presiden UMNO bukan orang setahun jagong.Beliau tahu akar umbi menolak PH,menolak Anwar,menolak DAP. Jadi sebab itu dia buat laungan penjajaran baharu selepas PRU-15 nanti. UMNO akan gabung bentuk Kerajaan. Kalau Zahid dan Najib cerita daripada awal selepas PRU-15 nak gabungan dengan PKR dan DAP, sah orang Melayu tak akan undi UMNO.

Jadi itu hebat politik 'munafik' Zahid dan Najib

Melanggar hasrat akar umbi akan membawa politik DSZH kpd nokhtah.Bagi ahli UMNO,usul terima dan sokong ucapan dasar presiden TANPA PINDAAN dan SEBULAT SUARA sudah lulus.Semua wajib akur.Itulah etika berparti.Lainlah kalau ada sesuatu sebalik ucapan,yg memesongkan atau "misleading"..itu lain.

Umno meneroka landasan baru..kemana dan di mana berakhirnya,ahli UMNOlah yg menentukan...
Paling baik ahli UMNO mesti HUMBAM pemimpin yang ada kepentingan diri

AHLI UMNO SETIA


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt

............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

MindaRakyat Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


3 ulasan:

  1. segala tindak tanduk zahid ada org dibelakangnya..,tak lain tak bukan semuanya angkara najib yg berpakat dgn zahid bagaimana cara mereka nak melepaskan diri dari dipenjara...
    hakikatnya makin mereka meronta, makin kuat kes mereka menjerut tengkuk mereka...
    itulah takdir Ilahi....

    BalasPadam
  2. umNO terus berdendam dgn Bersatu.TIDAK belajar sejarah NABI YANG MEMAAFKAN MEREKA YANG MEMUSUHI FITNAH DAN SANGGUP MEMBUNUH BAGINDA...siapalah kita untuk sombong diri di sisi ALLAH yang juga mengampunkan HAMBA2Nya

    BalasPadam
  3. PKR bersekongkol dng Umno bila kedua2 parti tersebut sudah semakin lemah, semakin kecil, senakin tdk kuat lagi....
    tak mungkin org kuat akan berkawan dgn seterunya....

    BalasPadam