Header Ads

ads header

Flash News

Ada Pimpinan PH Yang Semakin Hilang Arah Tuju Perjuangan..!

PH dah belajar belum dgn situasi yg berlaku di Melaka & Johor? Puas dah nganga buka katup mulut ? Akhirnya rayuan pembangkang minta serapkan ahli adun dlm kerajaan yg punyai kuota jawatan pelbagai di tolak mentah.


Ni nak habaq...padanlah muka!


Apa yg rakan karya tak cakap dulu semasa PH berjaya memerintah pd 2018? Berulang kali kata lantikan jawatan tu beri kpd ahli dalaman, bukan dok pi jemput lawan masuk dalam. Nak ketelusan itu biarlah kena tepat pd caranya. 


Ratusan ahli Jasa dok piket, panggil Gobind Singh Deo huloq ayaq mata kata anak bini nak makan, di serapkan pula ke SKMM. Belen di serap ke organisasi lain. 


Ahli parti PH yg terdiri dari Keadilan, Amanah & DAP pi mana? Di katakan pula masih baru, takda pengalaman. Akhirnya mereka buat haluan sendiri. 


Lani pimpinan cuba panggil balik nak membantu PRU15. Itu pun mereka di luar sana sudi nak membantu selagimana penjenayah & korupsi kayangan tu tak masuk penjara. 


Apa yg Nurul Izzah tu cakap ada benarnya. Jika selagimana PH tidak terarah serangannya kembali, 2 term lagi barulah menang. 


Malangnya, pemilihan yg berlaku dlm Keadilan pun di lihat berpuak sedangkan nak memilih saja pun. Amanah pula biar Husam & Syam Ghaz jalan sendirian. Nak harap kpd parti, di katanya pula segala idea perlu meeting dapatkan kelulusan atasan kemudian di bawa ke meja presiden parti sehinggalah ke meja majlis presiden PH.

Yg Husam & Syam Ghaz buat itulah senjata bagi parti Amanah itu sendiri. Hampa dok pi biar depa sendirian tu pasepa? Akhirnya buat NGO savekelantan sebagaimana suatu masa dulu ada NGO Royalti yg kini berhasil hingga tok lebai kelarah beli mercedes & tambah bini.

Program Ayuh Malaysia yg di gerak pihak Rafizi dan Keadilan sangat bagus. Begitu juga program savekelantan oleh sdra Husam.

Soalannya, sampai bila khemah besar tu? 

Gerak kerja setiap cabang, ranting, dahan, akar pokok itu perlu berjalan. Anthony Loke dari DAP, sila gerakkan program di bawah parti sdra.

Ini parti sendiri tak di perkuat terlebih dahulu, pihak lain yg berteduh di khemah akibat kemusnahan diri sendiri pula kalian nak pi perkuatkan.

Gino Marvela





Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt

............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

MindaRakyat Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


Tiada ulasan