Header Ads

ads header

Flash News

Apabila Anwar bergantung kepada Mahathir Untuk Capai Cita-citanya


Janji Tun Dr Mahathir Mohamad untuk menjadi Perdana Menteri selama dua tahun sebelum menyerahkannya kepada Datuk Seri Anwar Ibrahim sebenarnya satu persetujuan realistik antara kedua-dua pemimpin itu untuk menjatuhkan kerajaan Najib.

Perjuangan diktator tua berusia 92 tahun ini untuk meneraju negara suatu yang asalnya sukar diyakini. PAS awal-awal menolak. Hanya segelintir dalam PH yang setuju kerana tak ada jalan lain setelah PAS keluar daripada PR.

Malah PH sendiri tak yakin menang pasal itu mereka membuat MANIFESTO yang tujuan asal nak perkenakan Najib tapi akhirnya makan diri sendiri.

Bukan manifesto aje mereka buat main-main, janji antara MAHATHIR-ANWAR sebenarnya pun macam manifesto main-main aje 2 tahun hang dapat jawatan PM..

Sekarang sama juga macam Manifesto, Mahathir kata sukar nak betulkan kerajaan jika diberi masa untuk PM. Maknanya Mahathir kata jawatan PM biarlah hang bagi kepada aku samapai mati.

Anwar pula sambil bergantung dengan Mahathir sambil dia lodehkan salahlaku Mahathir macam dalam gambar di atas. Dia nak jadi PM, dia nak Mahathir tolong dia, tapi dia tersilap bergantung.

AKHIRNYA MAHTHIR TERLODEH
ANWAR JATUH

ZulZallyZukarnain



............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

IKLAN BERBAYAR :

3 ulasan:

  1. Kalau manifesto boleh ditipunya , inikan pula janji pindah kuasa.

    BalasPadam
  2. Benar kata2 bijak pandai.
    "Mahathir ni tak cerdik pun. Tapi dia buat rakyat bodoh dan menampakkan dia cerdik"

    BalasPadam