Header Ads

ads header

Flash News

Saman saya Guan Eng, kita buka di mahkamah – Azwanddin Hamzah



Penasihat Kehormat Gagasan Tiga (G3), Datuk Azwanddin Hamzah sekali lagi mencabar Setiausaha Agung DAP, Lim Guan Eng supaya menyamannya di mahkamah berhubung pendedahan yang dibuat oleh gabungan tersebut mengenai parti itu.

Beliau berkata, Guan Eng telah banyak kali mengugut untuk menyamannya namun, sehingga kini tindakan tersebut masih belum dibuat. “Dua kali dah pemimpin DAP cuba untuk saman dan saya dah buka ruang pun untuk mereka saman.

“Sampai hari ini pun mereka tak saman. Saya cabar Guan Eng untuk saman, kita akan buka di mahkamah,” katanya kepada media di hadapan Ibu Pejabat Polis Daerah Ampang Jaya (IPD) di sini hari ini.

Dalam pada itu, Azwanddin berkata, beliau tidak dimaklumkan oleh pihak polis berhubung arahan untuk beliau datang ke IPD. Azwanddin dan tiga lagi pemimpin Presiden Jaringan Melayu Malaysia (JMM) hari ini hadir ke IPD tersebut untuk diambil keterangan.

MR :  Suasana politik Malaysia makin makin celaru. Umat Islam mesti bersatu untuk tumbang PH, nortah


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Sistem Mudah Untuk Anda Menjana Pendapatan Online Secara Sambilan
 Anda Perut BUNCIT, Usus Kotor, Berat Badan Berlebihan? KLIK SINI UNTUK DETOKS TUBUH ANDA
 MENCARI SESIAPA yang berminat niaga di shopee peluang raih pendapatan rm lumayan setiap hari lawati bit.ly/2A86ypP





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

4 ulasan:

  1. Tak apalah kalau manifesTun dilongkangkan namun tekanan bersesuaian dengan gaji yang diterima oleh VIP dalam kabinet dapur haruslah berterusan agar pemakan gaji besar itu tidak jadi complacent dan goyang kaki.

    BalasPadam
  2. Sayangnya tak ramai hadir.Moga kebenaran timbul yang bathil tenggelam.

    BalasPadam
  3. Kita umat Islam bersatu padu dan berdiri teguh menyokong pemimpin-pemimpin Melayu Islam kerana mereka membela hak agama Islam dan hak umat Islam di negara ini walaupun puak kafir harbi cuba menutup mereka dengan ugutan saman.

    Dahulu puak munafik liberal dan puak kafir harbi konon berjuang untuk kebebasan bersuara tetapi apabila puak munafik liberal dan puak kafir harbi sudah menang, mereka pula yang cuba menghapuskan kebebasan bersuara !!! Cakap tak serupa bikin !!!

    BalasPadam