Header Ads

ads header

Flash News

Parti AMANAH adalah Produk Bukan Muslim DAP, Jom boikot AMANAH @ PAN


Malaysia telah sambut Hari Merdeka yang ke-62, dengan temanya SAYANGI MALAYSIAKU : MALAYSIA BERSIH. Kalau kita menghayati tema tahun ni, ianya menyeru mencintai Negara semangat bersatu padu serta muafakat terus dicapai demi kemakmuran negara.

Tapi, malangnya ada pula pihak-pihak tertentu ingin memecah-belahkan perpaduan kaum dengan menjentik dan menyulam rasa curiga dengan pelbagai isu dalam menganggah kedudukan Islam sebagai agama rasmi negara ini.

Menteri-menteri PH yang diberikan tanggugjawab sebagai pemerintah tidak menjalankan amanah yang baik. Negara yang hidup aman damai hanya tak sampai 2 tahun PH memerintah telah menjadi hura-hura dengan pelbagai isu perkauman.

Kesedaran Islam menjadi makin meningkat, orang Melayu Islam mula tahu kepentingan untuk bersatu, maka UMNO-PAS yang berseketa lebih 60 tahun kita boleh duduk bersama.

Orang Melayu Islam mula tahu bertanpa pentingnya untuk mendapatkan produk yang halal dan membeli produk muslim sebagai keutamaan.

Kempen ini bukan  sahaja kepada produk makanan tetapi kepada semua perkara,

Amanah di tubuhkan dengan sokongan dan idea pimpinan DAP (Lim Kit Siang) dalam pertemuan di rumah Kamaruddin Jaafar.



Amanah mengkhiati Islam. Dulu semasa nak keluar PAS, AMANAH dan IKRAM mengeluarkan idea kononnya jatuhkan UMNO dulu baru buat Islam.

Tapi malangnya apabila mendapat kuasa AMANAH/IKRAM akhirnya menjadi pasu bunga dalam PH. Mereka macam lembu kenyang sekadar fokus kepada pembahagian kerusi dan jawatan sahaja, Perjuangan Islam hilang kerana DAP penaja mereka tidak serasi dengan Islam.

Oleh itu sempena kempen beli produk Islam dalam masa sama kita kena kempen juga boikot produk DAP iaitu parti AMANAH.



Usaha untuk memboikot AMANAH/IKRAM kini menampak hasil.
Beli produk muslim, serta produk muslim tinggal produk DAP, tinggal AMANAH/IKRAM produk DAP.

Nasir Ramlee
nasirramlee@gmail.com
https://www.facebook.com/nasirramlee89




Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Dapatkan MADU LEBAH ASLI Disini...Makanan Sunnah Terbaik. Beli Madu Online >>>>KLIK SINI<<<< Penghantaran PERCUMA Ke Seluruh Negara!
 Anda Peminat Kopi? Dapatkan Kopi Ginseng Tongkat Ali Disini >>KLIK SINI<< Sedap Pekat Melekat KAW KAW. PENGHANTARAN PERCUMA.
 Sakit BerTAHUN-TAHUN, Akhirnya SEMBUH apabila dia terjumpa SESUATU yang ...... >>KLIK SINI<< untuk info lanjut.
 Kelas Kek, Roti, Bun, Puff, Danish Dgn Video Chef. Belajar dari rumah. Klik Sini >>>






............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

1 ulasan:

  1. Awat dok kacau sangat Pak Mat Sabu ni.Buaq dialah DAP nak bantu ka atau sapa.pun naq bantu.Bertuah tu ada org mau bantu.Dok sakit hati buat apa.Kata org beriman jangan jadi org berkuman pula.Astagfirullah byk2.

    BalasPadam