Header Ads

Header ADS

Notis Saman kepada tukang fitnah dah diserah


Nampaknya tukang panjat petai kena masuk mahkamah kerana suka buat fitnah. Yang lain menyusul kemudian.

#Sumber : FB  

MR :   Bukan AMANAH kalau tak fitnah.. Duduk dalam PAS buat fitnah kepada Ulama, Bila keluar lagi lahu fitnah mereka


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt

............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

MindaRakyat Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


3 ulasan:

  1. Korang ni nampak tak , perangai mereka semua ikut perangai cina DAP.

    Kuat tuduh , kuat fitnah walaupun takde bukti. Main ikut cakap aje. Betul tak betul lain cerita. Hujah mereka adalah hujah persepsi.

    Orang cina DAP dan suratkhabar mereka semua begitu. Main taro aje. Bukannya ada sandaran. Nampak jelas cara orang kafir mentadbir sesuatu urusan. Konon professional , konon akauntable , tapi yang berlaku adalah sebaliknya.

    Aku dgn spesies ni memang betul betul tak mahu beri muka lagi. Aku dah jauhi kedai mereka. Kuat tipu. Jual makanan tipu. Jual handphone tipu. Conputer pun tipu.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Amanah juga mungkin memfitnah.. mereka akan didakwa jika ada bukti dan akan dihukum jika bersalah.. semua pihak sama dibawah undang2.. tapi apa yg jelas dan terbukti ialah PAS yg byk saban tahun kalah saman fitnah dan kejenya bayar denda je.. hujah2 PAS pun jenis persepsi.. suratkhabar pun sama je.. Utusan Melayu ngan Harakah paling byk kene saman dan paling byk kene bayar saman.. aku cerita berdasarkan keputusan2 mahkamah yg dah ade.. ke ko masih mabuk ketum tak penah tau.. lepas tu dgn bingai tahap dewa penyokong PAS menyalahkan DAP padahal DAP yg paling byk untung duit saman ni.. dalam semua kaum ade yg perangainya jenisnya menipu.. kau ingat cina je.. ramai melayu yg pernah kene tipu dgn melayu.. kau jgn nak angkat sgt melayu kau tu kononnya semua suci.. melayu pun jadi kontraktor menipu... jadi mekanik menipu.. jual handphone pun menipu.. jadi broker menipu.. makan gaji pun menipu.. jadi ko pun patut jauhi species melayu ni.. jgn bagi muka lagi..

      Padam

Imej tema oleh A330Pilot. Dikuasakan oleh Blogger.