Header Ads

Header ADS

Giler nak jadi PM Anwar Sanggup terima semula BERSATU


Tak nampak jalan untuk jadi PM. Kalau PRU 15 entah hidup, entah mati. Entah PKR masih tu dah berkubur kerana perpecahan teruk dalaman, Presiden PKR, Anwar Ibrahim berkata Pakatan Harapan (PH) bersikap terbuka jika Bersatu berhasrat untuk menyertai gabungan itu semula.
Bagaimanapun, Anwar mengingatkan Bersatu perlu patuh kepada agenda perubahan termasuk reformasi yang dipelopori PH dan merima keputusan pelan pengantian PM.

“Itu keputusan yang harus dibuat Bersatu. Ada dua Bersatu sekarang, keputusan harus dibuat sebagai satu parti dan PH mengambil sikap terbuka.

"Tapi harus patuh kepada agenda perubahan termasuk reformasi yang dipelopori dalam PH, termasuk sistem menolak sistem korup dan kita tidak mahu mengulangi kesilapan-kesilapan yang lalu,” katanya dalam siaran langsung di Facebooknya hari ini.

Anwar berkata demikian mengulas kenyataan Mukhriz kelmarin yang menggesa Bersatu untuk bersama Pakatan Harapan sekali lagi.

Mukhriz dalam kenyataannya sebelum ini berkata peluang terbaik Bersatu adalah bersama PH kerana parti itu perlu bersaing merebut sokongan pengundi Melayu, sama seperti Umno dan PAS pada pilihan raya umum akan datang.

MR :  Anwar sudah lari daripada Refomasi.. REFOBASI!


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


5 ulasan:

  1. 22 bulan apa reformasinye? Asyik berbalah dan manifesto bukan kitab suci.dah bagi peluang tak guna untuk refom,tipu Malaysia miskin bagai.bye bye pm8,9,10

    BalasPadam
  2. Saya ulang!
    Pi jahanam lah manusia lahanat yg nama Anwar Ibrahim ni.

    BalasPadam
  3. "Mukhriz dalam kenyataannya sebelum ini berkata peluang terbaik Bersatu adalah bersama PH kerana parti itu perlu bersaing merebut sokongan pengundi Melayu"

    Ini lah tujuan mukhriz dan kerabatnya. Dalam masa umno dan pas nak menyatukan melayu dan islam mereka menggunakan blok melayu lain di bawah kafir..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tunggulah...MB kedah ini akan dihumban ke lubang taik oleh kluster TSMY dalam pemilihan nanti. Orang melayu yang biol kepala jenis tiga suku aje yang masih menyokong pakatan hancing

      Padam
  4. Rakyat sudah tahu pemimpin liberal lidah biawak suka sembang lebat babi ternakan gian end pun boleh terbang tetapi habuk pun tarak !!!!

    Saya ulang ..... ! Saya ulang ..... ! Hari ini kita menang, esok kita akan turunkan harga minyak ..... bla ... bla .... bla ....

    Semuanya kencing sahaja ! Akhirnya rakyat hanya mampu menelan kahak sendiri sahaja kerana pelbagai janji telah menjadi air kencing hancing sahaja.

    Tepuk .......

    Ha ha ha ha ha ha ha

    BalasPadam

Imej tema oleh A330Pilot. Dikuasakan oleh Blogger.