Header Ads

ads header

Flash News

Takkan UMNO nak buat berita palsu berkenaan SPRM??


Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) menegaskan badan itu dan ketua pengarahnya Datuk Seri Mohd Shukri Abdull tidak pernah mengeluarkan kenyataan berhubung dakwaan penyelewengan dan rasuah dalam PAS Kelantan.

“SPRM mendapati ada pihak yang tidak bertanggungjawab menggunakan nama Ketua Pesuruhjaya SPRM dan suruhanjaya ini untuk menular kenyataan tersebut baru-baru ini dan tindakan tersebut dilihat sebagai perbuatan yang ingin mencemarkan reputasi SPRM,” kata Timbalan Ketua Pesuruhjaya (Operasi) SPRM Datuk Seri Azam Baki.

Dalam kenyataan hari ini, SPRM menegaskan mereka komited menjalankan tugas dengan telus, bebas dan profesional tanpa memihak kepada mana-mana individu.

SPRM juga menasihatkan orang ramai agar tidak menularkan berita tidak sahih menggunakan nama pengurusan tertinggi SPRM atau suruhanjaya itu.


MR : Hebat PH dah buat cerita palsu jatuhkan BN kini nak burukkan PAS dengan SPRM. setalah ada kuasa kenapa senyap pasal DEDAK RM90juta?....


............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

5 ulasan:

  1. Nampak macam ada tanda2 ketagihan. Ketagih nak buat kritikan, nak cari publisiti murahan 24/7 hingga tidak dapat nak tidur di waktu malam, walhal dah duduk di Putrajaya pun.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ia dinamakan

      "toxic success syndrome"

      Padam
  2. Habis mengapa SPRM tak siasat atau buat laporan polis

    BalasPadam
  3. Nampaknya tradisi menjaja rasuah telah menjadi sebahagian dari pakatan maka kita tidak merasa hairan melihat pemimpin-pemimpin pakatan menentang RUU anti-berita palsu seolah-olah pakatan tidak boleh memenangi PRU14 tanpa fitnah.

    Barua @ cybertrooper ternakan pakatan pula sibuk mencipta dan menjaja fitnah untuk menghasut rakyat yang emosional dan jahil murakkab membenci parti Islam PAS pimpinan ulama Islam dan perjuangan Islam tanpa sebarang rasional.

    Rasulullah SAW telah bersabda yang bermaksud:

    “Akan muncul suatu zaman yang ilmu Islam dihapuskan, muncul berbagai-bagai fitnah, berleluasanya sifat kedekut, dan banyak berlaku jenayah.” (HR Muslim).

    BalasPadam
    Balasan
    1. Pembetulan ralat baris pertama komen 22 Jun 2018 11:20 PTG:

      Nampaknya tradisi menjaja fitnah telah menjadi sebahagian dari pakatan maka kita tidak

      Padam