Header Ads

ads header

Flash News

Seronoknya rakyat kena kencing pasal SST



Para penyokong SST beria-ia kata SST adalah cukai selapis saja. Yang kena bayar SST adalah pengilang. Pengguna tak kena. Tony Pua dalam Dewan Rakyat pun konfiden harga barang akan turun lepas SST dikuatkuasakan.

Lim Guan Eng pun berbuih mulut cerita apa barang kena SST dan yang tak kena SST. Katanya pendapat kerajaan kurang menunjukkan SST untuk kebaikan kepada rakyat.

Mak Cik dan Pak Cik penyokong PH yang sekolah tak habis pun cerita hebatnya Lim Guan Eng nak baik ekonomi negara. LGE kan Cina, cina mesti pandai kata 'mangkuk hayun' PH.

Yang turun mungkin dia maksudkan daging babi memandangkan produk tu tak kena SST. Yang lain belum lagi nak buat SST dan ada berita nak naik dah.


Si bodoh cybertropper makan gaji PH, Aman Muhammad mesti seronok dengar tayar nak naik harga. Apa tak kisah tukar tayar 2 tahun sekali. Lagi pun dia boleh jimat. Tudung bini pun tak payah beli.

CYTR

MR : Makin hari makin basah kena kencing....


............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

IKLAN BERBAYAR :



1 ulasan:

  1. Peratus interest bagi pinjaman bank termasuk pinjaman kereta dijangka akan naik apabila SST dilaksanakan ! Penyokong-penyokong pakatun bersedialah untuk membayar lebih untuk pinjaman yang mereka dapat dari bank !

    Dasar pakatun adalah dasar kapitalis yang membantu kapitalis menjadi lintah darat menindas rakyat !

    BalasPadam