Header Ads

ads header

Flash News

GST dah tak ada, Dah kahwin ke YB Bukit Melawati ni?


Kembali ke zaman silam, wanita di atas telah mengemparkan media sosial apabila beliau bergambar protes dengan placard berbunyi, "bertahun aku kumpul duit masih tidak cukup. Najib susahkan aku lagi dengan cukai GST."

Kembali ke zaman sekarang, wanita ini sudah bergelar ADUN Bukit Melawati. Itu bukan persoalannya. Apa yang kita mahu tahu sekarang adalah dengan penghapusan GST dan pengenalan cukai SST, adakah beliau sudah cukup duit untuk berkahwin.

Dengan elaun ADUN Selangor yang dikatakan akan dinaikkan, pastinya duit kahwin bukan masalah besar untuk YB kan? Tinjauan ke atas posting terbaru ADUN berkenaan, teruk beliau ditroll atau disakat oleh netizen walaupun sebahagian besar komen telah beliau padam.

Kesimpulannya, kata orang tua, cakap siang pandang-pandang, cakap malam dengar-dengar. Kita tidak mahu suatu hari cakap kita hari ini akan menjadi bahan ketawa orang pada masa depan.














Sumber : http://khairulryezal.blogspot.com


............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

IKLAN BERBAYAR :

1 ulasan:

  1. kalau ikutkan definisi, semua yang dalam Pakatan Haprack tu dah masuk kategori munafik. cukuplah bukan Melayu julang si munafik, bagi yang Melayu ingatlah dunia ini sementara saja.

    BalasPadam