Header Ads

ads header

Flash News

Seronak jadi presiden parti Islam liberal Amanah rahmatan lilaalamin


Mat Sabu ini tak boleh jumpa perempuan, mula menggatai. Sebelum ni dengan Zaza. Kata nak saman sampai hari senyap aje 'tutup kotei'. (sesuai dengan isu ceramah Mat Sabu di kedah)

Dengar cerita "Haji Ikram" sedang buat persiapan nak guling si Mat Sabu ni pada konvesyen mereka tahun depan.

Nampaknya perang besarlah...


MR : Siapa nak ganti Salahuddin atau Husam?....


............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

IKLAN BERBAYAR :

3 ulasan:

  1. Kepala bapak syiah dan pengikut-pengikut syiah mengamalkan zina mut'ah dan taqiya (pembohongan supaya mereka boleh hidup di kalangan ahlus sunnah wal jamaah untuk menipu ahlu sunnah wal jamaah) dan mengkafirkan dan memaki hamun para sahabat Rasulullah S.A.W. maka setakat body contact dengan wanita adalah perkara biasa biasa bagi puak syiah sebelum langkah seterusnya ... mut'ah ! Anak dara dan bini orang semua puak syiah sapu ! Dasar buaya syiah !!!

    Cuba tanya kepala bapak syiah boleh tak kita nak mut'ah dengan anak atau isteri kepala bapak syiah? Kita yakin kepala bapak syiah yang suka zina mut'ah dengan anak dara dan bini orang akan mengamuk jika kita tanya soalan demikian keranakepala bapak syiah mempunyai lidah biawak !

    Maka kita tidak terkejut majlis fatwa kebangsaan telah membuat fatwa bahawa syiah adalah sesat lagi menyesatkan !!


    BalasPadam
  2. Inilah jawapan Rasulullah S.A.W. kepada puak syiah sesat lagi menyesatkan yang telah menghina, mengkafirkan, memaki hamun, memburuk-burukkan dan menyumpah seranah para sahabat Rasulullah S.A.W. :

    Abdullah Ibnu Mas’ud radhiyallahu ‘anhu mengatakan,

    إِنَّ اللهَ نَظَرَ فِي قُلُوْبِ الْعِبَادِ فَوَجَدَ قَلْبَ مُحَمَّدٍ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ خَيْرَ قُلُوْبِ الْعِبَادِ، فَاصْطَفَاهُ لِنَفْسِهِ فَابْتَعَثَهُ بِرِسَالَتِهِ، ثُمَّ نَظَرَ فِي قُلُوْبِ الْعِبَادِ بَعْدَ قَلْبِ مُحَمَّدٍ، فَوَجَدَ قُلُوْبَ أَصْحَابِهِ خَيْرَ قُلُوْبِ الْعِبَادِ فَجَعَلَهُمْ وُزَرَاءَ نَبِيِّهِ يُقَاتِلُوْنَ عَلَى دِيْنِهِ، فَمَا رَأَى الْمُسْلِمُوْنَ حَسَنًا فَهُوَ عِنْدَ اللهِ حَسَنٌ، وَمَا رَأَوْا سَيِّئًا فَهُوَ عِنْدَ اللهِ سَيِّئٌ

    “Sesungguhnya Allah memperhatikan hati para hamba-Nya. Allah mendapati hati Muhammad shallallahu ‘alaihi wa sallam adalah hati yang paling baik, sehingga Allah memilihnya untuk diri-Nya dan mengutusnya sebagai pembawa risalah-Nya. Kemudian Allah melihat hati para hamba-Nya setelah hati Muhammad. Allah mendapati hati para sahabat beliau adalah hati yang paling baik. Oleh karena itu, Allah menjadikan mereka sebagai para pendukung Nabi-Nya yang berperang demi membela agama-Nya. Apa yang dipandang baik oleh kaum muslimin (para sahabat), pasti baik di sisi Allah. Apa yang dipandang buruk oleh mereka, pasti buruk di sisi Allah.” (Diriwayatkan oleh Ahmad dalam al-Musnad, I/379, no. 3600. Syaikh Ahmad Syakir mengatakan bahwa sanadnya sahih).

    Bersihnya hati para sahabat merupakan alasan Allah memilih mereka untuk menemani Nabi-Nya shallallahu ‘alaihi wa sallam untuk menyebarkan dakwah dan berjuang menegakkan Islam dan membela hak umat Islam.

    Maka terbuktilah puak syiah adalah puak yang sangat sesat lagi menyesatkan kerana mereka mengkafirkan, memaki hamun dan memburuk-burukkan para sahabat Rasulullah S.A.W. !! Dan tuduhan kafir itu telah kembali kepada puak Syiah sendiri !

    Hanya manusia buta, pekak dan dungu menjadi pengikut syiah !!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Pembetulan Perenggan Pertama dalam komen 11:32 PTG:

      Inilah jawapan Rasulullah S.A.W. kepada puak syiah sesat lagi menyesatkan yang telah menghina, mengkafirkan, memaki hamun, memburuk-burukkan dan menyumpah seranah para sahabat Rasulullah S.A.W. :

      Nabi Muhammad S.A.W. telah bersabda yang bermaksud “Jangan mencela sahabatku, demi dzat yang jiwaku berada di tangan-Nya, seandainya salah seorang dari kalian menginfakkan emas seperti gunung Uhud maka ia tetap tidak menandingi satu mud bahkan setengahnya yang diinfakkan oleh salah seorang dari mereka.” [HR. Al-Bukhari dan Muslim]

      Padam