Header Ads

ads header

Flash News

Kalau PH kalah bukan Mahathir sahaja masuk penjara, Lim Guan Eng pun sama tak akan terlepas kes rasuah


Malaysiakini menyiarkan Menteri Kewangan, Lim Guan Eng tidak menolak kemungkinan Tun Dr Mahathir Mohamad disumbat ke penjara sekiranya Pakatan Harapan (HARAPAN) tewas dalam pilihan raya umum (PRU) ke-14 yang lalu.

Kata Lim, ia berdasarkan tindakan polis yang dilaporkan memanggil isteri perdana menteri itu, Tun Dr Siti Hasmah Mohamad Ali, pada Januari lalu.

“(Kebanyakan pemimpin HARAPAN) masuk penjara pun dah. Bukan saja Datuk Seri Anwar Ibrahim, saya pun dah.

Kalau PH kalau bukan sahaja Mahathir masuk penjara, Lim Guan Eng akan sekali lagi masuk penjara kerana rasuah dalam pembeliah rumah.



Tapi kerana Mahathir dan jadi boss semua kes boleh diubah.



............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

IKLAN BERBAYAR :

1 ulasan:

  1. Ameno tak pernah ngomong mahu U-tun pi penjara, makanya sampai kapan pun Ameno tidak akan hantar U-tun ke penjara sama ada menang atau kalau di PRU-14. No ball.

    Yang ngomong mahu melihat U-tun masuk penjara adalah bapa kepada menteri 0f fulus (mof). Ini semua sudah tahu. Satu donia juga tahu. Ramai menanti dan ramai berharap termasuk anda (LGF).

    Kemenangan Pakatan Hampas di PRU-14 sepatutnya satu laluan untuk si anak (mof) penuhkan impian si bapa dengan menhantar U-tun ke penjara. Itu tidak berlaku!

    Kepada LGF, anda biarkan impian si ayah berkubur cuma kerana kerusi yang anda diduduki itu adalah atas ihsan U-tun. Ini jelas menunjukkan betapa jati diri dan integriti anda boleh dijual beli.

    BalasPadam