Header Ads

ads header

Flash News

Pemandu keluar dewan biadap, kami tak apa


Banyak kali saya berhujah dengan pendokong PH tapi malang mereka ini berfikiran tidak rasional dan kolot dalam memahami sesuatu isu secara rasional. Kita tak setuju dengan perbuatan yang tidak rasional tetapi malangnya perbuatan itu sebenarnya adalah cara hidup pimpinan PH tapi malangnya apabila mereka menjadi pemimpin mereka marah apabila orang lain buat seperti mereka.

Sangat dangkal cara mereka berfikir, dengan cara berfikiran ini satu proses demokrasi sihat tak akan wujud kerana PH akan KENCING kita sampai HANCING.

3Z

............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

4 ulasan:

  1. 1. Masalah ketam mahukan anak berjalan lurus, sampai bila pun ibu ketam tak akan berjaya.

    2. Double standard dalam kalangan minoriti sesama minoriti yakni dalam kalangan sama klas tidak berapa mengguriskan hati

    3. Double standard oleh golongan minoriti ke atas majoriti atau sebaliknya adalah mengguris hati dan menjurus kepada opresi mental.

    4. Selama ini, bila golongan minoriti melakukan kebiadaban terhadap majoriti ia di pandang dengan sebelah mata tertutup. Mungkin kerana majoriti meng'uasa'i keadaan.

    5. Kini majoriti telah kehilangan 'penguasaan keadaan', double standard dari golongan majoriti terhadap majoriti hanya membuka dua pasang mata dan tidak sangat mengores hati. Tapi...

    6. Bila minoriti menggores perasaan majoriti dalam situasi sekarang, bukan saja 2 mata akan terbuka luas malah hati yang terguris akan berkata: "sendiri kena ingat, lor".

    BalasPadam
  2. Lihat diri kamu sendiri sebelum tuduh orang lain ....kamu mengaku ke tidak? yang PH sudah menipu rakyat ?? ...

    Kamu kena terimalah takdir Tuhan kepada orang yang suka menipu.... itu baru dunia makcik ooi.


    BalasPadam
  3. Siapa mahu mengaku berak tengah jalan? Pakatan syiah-liberal-kafir harbi mahu mengakukah?

    BalasPadam
  4. kata orang paku serpeh kata orang dia yang lebeh boleh kah peribahasa di guna pakai di sini

    BalasPadam