Header Ads

ads header

Flash News

Semalam Britain, Hari Ini Australia Pulak, Siapa Kerajaan Di Malaysia Sekarang?

 
Presiden UMNO, DS Dr Ahmad Zahid Hamidi, menerima kunjungan hormat Pesuruhjaya Tinggi Australia, Andrew Goledzinowski di ibu pejabat parti di sini, hari ini.

Turut bersama ialah Setiausaha Pertama Suruhanjaya Tinggi Australia, Jane Barrlett dan Setiausaha Kedua, Elizabeth Le Bas.

Ini adalah kunjungan hormat kedua dibuat oleh perwakilan asing di Malaysia ke atas beliau, selepas perwakilan Britain semalam.

Dalam pertemuan hari ini, mereka bertukar pendapat mengenai suasana politik semasa serta kerjasama erat di antara UMNO dan Australia.

Pening lalat Kerajaan Pakatan Harapan dibuatnya. Siapa yang memerintah Malaysia sekarang sebenarnya?







Sumber:  http://khairulryezal.blogspot.com


MR : Malaysiakini nanti siar macam putarbelit untuk PAS, Zahid temui kedutaan Australia....


............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

IKLAN BERBAYAR :

3 ulasan:

  1. Sebab Mahathir anti-semitic. Anti-semitic ni memang langgar ajaran agama Allah. Walaupun kaum Yahudi diselar oleh Allah , kita sebagai umat Islam tak boleh pukul rata hentam Yahudi atau mana-mana agama dan kaum sekali pun.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kita akan mendapat pahala jihad kita hentam kafir harbi dan puak munafik liberal dll yang bersekongkol dengan musuh Islam.

      Padam
    2. Pembetulan:

      Kita akan mendapat pahala jihad jika kita hentam puak kafir harbi dan puak munafik liberal dll yang bersekongkol dengan musuh Islam.

      Padam