Header Ads

ads header

Flash News

Mat Sabu Harap Pimpinan Baharu Ulama Islam Sedunia Sebar Islam Sahih


KUALA LUMPUR – Parti Amanah Negara (PAN) mengucapkan tahniah kepada Prof. Dr Ahmad Abd. Salam Al Rausuni sebagai Ketua Kesatuan Ulama Islam Sedunia (KUIS) bagi sesi 2018-2022.

Presidennya, Mohamad Sabu yang popular dengan panggilan Mat Sabu berkata, PAN berharap pelantikan Ahmad akan memberi taufiq dan panduan kepada KUIS untuk menyebarkan Islam yang sahih.

“Kami berdoa kepada Allah S.W.T agar memberikan taufiq dan panduan kepada saudara dan kepimpinan KUIS lain menyebarkan Islam yang sahih sebagai agama rahmah untuk sekalian alam.



“Kami Parti Amanah Negara sentiasa menyokong segala usaha ke arah membawa islah dan tajdid dalam masyarakat Islam dan dunia dengan menekankan pendekatan sederhana dan mengikut maqasid syariah,” katanya dalam satu kenyataan hari ini.

Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang menarik diri daripada mempertahankan jawatannya sebagai Timbalan Presiden KUIS disebabkan keterbatasan komitmen dan kesihatan. – Mynewshub.tv


MR :  Mat Sabu pasti ke AMANAH tu Islam yang Sahih ke?


Iklan Teks (hanya RM20 sebulan):
 Sistem Mudah Untuk Anda Menjana Pendapatan Online Secara Sambilan
 Anda Perut BUNCIT, Usus Kotor, Berat Badan Berlebihan? KLIK SINI UNTUK DETOKS TUBUH ANDA
 BERMINAT MENCARI pendapatan tambahan dan ingin menggunakan simkad terbaru?Boleh layari onlinekerjaya.com/9867 untuk maklumat lanjut

............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

4 ulasan:

  1. Mat Selfie Selfie Amoi harap pimpinan baru Kesatuan Ulama Islam Sedunia sebar Islam sahih??? Lawak apakah ini wahai Mike Selfie Amoi? Bergambar mesra luar biasa dengan amoi itu dan bebas bersalam tangan dengan wanita bukan mahram dll ajaran Islam Sahihkah?

    Persatuan Ulama Islam Sedunia mengamalkan Islam sahih ialah Islam berlandaskan Al-Qur'an, Sunnah, Qias dan Ijma' bukan Islam liberal atau syiah yang sesat lagi menyesatkan!!!

    Yang kita bimbang ialah kepala bapak syiah yang mewakili ayoyotulah syiah Iran untuk menyesatkan umat Islam di Malaysia, Indonesia dll. Si Syiah ini menyertai aktiviti syiah di Msia dan Thailand.

    Bahkan barua syiah ini selalu menziarahi, memuja dan menyokong pemimpin-pemimpin syiah Iran, Syria dan Lebanon yang sedang sibuk menindas dan membunuh umat Islam (Ahlus Sunnah wal Jamaah) di Syria dan Iran dll.

    Malanglah umat Islam jahil murakkab yang menyokong dan mengundi pemimpin-pemimpin lidah biawak parti liberal yang menganut Islam Liberal ajaran sesat yang bertopengkan Islam dan dipimpin oleh pemimpin syiah yang menyebarkan Syiah iaitu ajaran Yahudi bertopengkan Islam.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Pembetulan:

      Mike Selfie Selfie Amoi harap pimpinan baru Kesatuan Ulama Islam Sedunia sebar Islam sahih???

      Padam
    2. Bg mad.
      Adakah sebelum ni pimpinan lama x sebar Islam sebenar atau mad sabu yg x faham Islam sebenar

      Padam
  2. macam islam dia perfect dan kami harap tukar menteri pertahanan

    BalasPadam