Header Ads

ads header

Flash News

Sekat Royalti, seksa rakyat Kelantan ada hati nak tawan Kelantan


Sebelum ini sekat Royalti Kelantan, boikot ekonomi dan pembangunan Kelantan atas alasan rakyat sokong PAS. Husam Musa yang khianat perjuangan PAS dan Tok Guru Nik Aziz dalam kempen PRU-14 kata Mahathir dah bertaubat nak bagi Royalti, tapi sampai hari ini pun masih belum beri. LPT3 pun tak nak buat biar rakyat Kelantan sukar dan pulang. Ini semua kerja jahat dan 'perut kotor' Mahathir yang kini diteruskan oleh PH.

Hari ini dengar cerita PH akan tawan Kelantan pada PRU-15. Adakah rakyat Kelantan bodoh dalam hal ini?

----------

KOTA BHARU: Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad yakin Kelantan akan menjadi milik PH pada PRU15 nanti.

Beliau berkata, biarpun tempoh PRU masih jauh tetapi momentum sokongan rakyat terhadap PH terutamanya Bersatu di negeri ini semakin kuat.

“Jumlah (dalam dewan ramai) menghairankan saya. Tetapi saya hairan kenapa boleh kalah.
“Tetapi saya yakin PRU15, PH akan menjadi kerajaan di Kelantan,” katanya  dalam ucapan di Hotel Emas Link Pasific hari ini.

Kata-kata pembuka ucapan Pengerusi Bersatu itu disambut tepukan dan sorakan lebih 1,000 tetamu yang menghadiri Majlis Beramah Mesra Bersama Pimpinan PH Kelantan.

Dr Mahathir berkata, selepas PRU14 rakyat dapat menilai kerajaan baharu yang segalanya dilakukan demi berkhidmat kepada negara dan agama.

Pada majlis itu juga beliau menerima 13,717 borang keahlian Bersatu Kelantan yang diserahkan Pengerusi Bersatu Negeri, Datuk Kamaruddin Mohd Nor (Boleh percayai?).

Terdahulu Dr Mahathir mengadakan perjumpaan tertutup hampir satu jam bersama pimpinan Bersatu Kelantan.

Pada PRU14 lalu, Pas dapat mengekalkan memerintah Kelantan dengan kemenangan besar menawan 34 daripada 45 Dun yang dipertandingkan.

MR :  Rakyat Kelantan tak bodoh, yang bodoh pengikut AMANAH percaya kepada pembohongan Husam Musa yang kini menghilang setelah dapat apa yang dihajati


Iklan Teks (hanya RM20 sebulan):
 Sistem Mudah Untuk Anda Menjana Pendapatan Online Secara Sambilan
 Anda Perut BUNCIT, Usus Kotor, Berat Badan Berlebihan? KLIK SINI UNTUK DETOKS TUBUH ANDA
 BERMINAT MENCARI pendapatan tambahan dan ingin menggunakan simkad terbaru?Boleh layari onlinekerjaya.com/9867 untuk maklumat lanjut

............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

Tiada ulasan