Header Ads

ads header

Flash News

Manusia apabila menjadi kaldai dap, maka percakapan yang keluar dari mulut dan lidahnya tidak lari dari fitnah dan provokasi jahat



Tak sangka aku apabila manusia tu dah jadi kaldai dap, maka percakapan yang keluar dari mulutnya dan lidahnya tidak lari dari fitnah dan provokasi jahat, ni dalam kutbah masjid mana PAS dok mengapi-apikan sentimen perkauman? DHPP tu apa benda? Orang yang nakkan ICERD tu sebenarnya rasis dan perkauman. YB bongok podddahh. -Syarifah Ifah


Iman tak dapat diwarisi.. barua DAP ni lain yg ditanya lain yg dijawab. Biadap fitnah PAS mainkan sentimen perkauman di TV Al Hijrah


MR :  Apabila titik hitam menguasai hati...


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Sistem Mudah Untuk Anda Menjana Pendapatan Online Secara Sambilan
 Anda Perut BUNCIT, Usus Kotor, Berat Badan Berlebihan? KLIK SINI UNTUK DETOKS TUBUH ANDA
 MENCARI SESIAPA yang berminat niaga di shopee peluang raih pendapatan rm lumayan setiap hari lawati bit.ly/2A86ypP





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

5 ulasan:

  1. darah up macam nak jotos

    BalasPadam
  2. Kalau dia fitnah melalui media massa, dia kena tarik balik fitnah dia melalui media massa. Ada tak dia mention dapigs parti perkauman?

    BalasPadam
  3. Parti kafir harbi biaDAP telah menghina agama Islam dan umat Islam maka sesiapa sahaja yang menyokong atau mengundi atau menjadi ahli biaDAP, sesunguhnya dia juga adalah musuh Islam.

    BalasPadam
  4. Sudah2 bajingan pas. Pas tu penunggang agama, sesat, munafiq kali mali hamun. Dulu tuduh umno kafir skrg... berzina dgn umno.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jika pandap berzina dengan biaDAP, mengapa barua-barua ternakan biaDAP dan pandap tidak menyalak? Wah anjing kurap kurap dapat tulang sudah pasti akan berdiam diri.

      Nampaknya tentera kacang merah @ red beans army ternakan parti kafir harbi biaDAP terlalu terdesak sehinggakan mereka terpaksa menyamar sebagai orang Melayu untuk memecah-belahkan dan melaga-lagakan kaum Melayu untuk melemahkan kaum Melayu.

      Maka kita tidak terkejut melihat anjing-anjing kurap ternakan biaDAP mencipta pelbagai fitnah untuk menfitnah dan memburuk-burukkan parti Islam PAS supaya orang ramai membenci PAS dan perjuangan Islam dan ulama Islam.

      Hanya parti PAS di negara ini yang telah menjadikan Al-Qur'an, Sunnah, Qias dan Ijma' sebagai perlembagaan PAS dan garis panduan untuk perjuangan PAS menegakkan Islam dan membela hak umat Islam.

      Padam