Header Ads

ads header

Flash News

Video berhimpun bantah Icerd



Kira-kira 2,500 orang berkumpul di Masjid Jamek, Kuala Lumpur hari ini bagi membantah hasrat kerjaan meratifikasi Konvensyen Antarabangsa mengenai Penghapusan Segala Bentuk Diskriminasi Kaum (Icerd). Himpunan yang dianjurkan oleh Pemuda Umno dan Pemuda PAS itu bermula 1 petang tadi dan peserta akan berarak ke Jalan Tunku Abdul Rahman pada pukul 2 petang.


............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

3 ulasan:

  1. Meskipun kecil namun ini hanyalah momentum awal. Momentum ini perlu diteruskan ke desa-desa dan kawasan-kawasan Felda. Buat secara profesional dan sistematik. Usah bernoktah sebelum tercapai.

    BalasPadam
  2. Perhimpunan anti-ICERD bermula dari perhimpunan kecil dan akhirnya akan menjadi perhimpunan mega yang akan menggegarkan struktur kera jaan pakatan sehingga runtuh jika kera jaan pakatan masih berkeras mahu menandatangani ICERD yang akan membolehkan pemimpin munafik liberal dan pemimpin kafir harbi menghapuskan hak keistimewaan agama Islam, hak umat Islam termasuklah hak kaum Melayu yang merupakan penduduk asal negara ini yang telah dijamin oleh Perlembagaan Persekutuan dan Kontrak Sosial.

    ICERD membolehkan puak liberal dan puak kafir harbi melaksanakan Malaysian Malaysia yang akan merugikan Islam dan umat Islam termasuk kaum Melayu dalam jangka pendek dan jangka panjang. Lihatlah nasib kaum Melayu Singapura yang berjaya diperdayakan, dilemahkan dan ditindas oleh 'lee ikan yu' dalam tempoh 5 tahun sahaja !!! ICERD boleh mempercepatkan lagi proses ini !

    Kita merasa amat berterima kasih kepada pemimpin-pemimpin PAS dan UMNO dan umat Islam seramai 2500 orang kerana mereka berani menyuarakan bantahan mereka terhadap ICERD dan pendukung-pendukung ICERD.

    Tahniah dan syabas kepada 2500 hero ini. Jika kami tinggal di KL, kami juga akan menyertai mereka.

    Kita berharap 1 juta umat Islam akan turun ke KL untuk membantah ICERD dan pendukung-pendukung ICERD jika PAS dan UMNO menganjurkan perhimpunan anti-ICERD di KL dan seluruh Malaysia untuk menjamin masa depan keturunan kita semua.

    BalasPadam