Header Ads

ads header

Flash News

.Ada nampak orang Melayu merusuh?


Kerja meroboh struktur binaan haram di kawasan Masjid seksyen 19 Shah Alam sedang dilakukan Majlis Bandaraya Shah Alam...Ada nampak orang Melayu merusuh? Kalau tok pekong & kuil satu Malaya kecoh, smpi ada nyawa hilang...

Pembinaan masjid dan surau biasa nya AJK Masjid / Surau akan minta approval Pejabat tanah, Jabatan Ugama & PBT. Kelulusan pun di buat dalam Mesyuarat OSC Kerajaan Tempatan setelah semua syarat di penuhi. Tak ada pakai laghau jer.

Walau pun Islam majority di malaysia dan pegawai2 berkaitan adalah majority nya berugama Islam. Tapi tak sewenang2 mendiri kan rumah ibadah spt penganut ugama2 lain.

Penganut ugama2 lain pula selalu memainkan isu perkauman apabila rumah ibadah nya di arahkan pindah sbb tempat yg di duduki adalah tanah milik orang lain.

Penganut ugama lain. Walau pun ugama Islam adalah ugama rasmi Malaysia. Kami pun mesti hormat undang2. Anda pun harus lakukan yg sama

Jgn terbalik pulak ..




MR :  Kerajaan PH tak tahu nak kawal situasi 


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Anda Perut BUNCIT, Usus Kotor, Berat Badan Berlebihan? KLIK SINI UNTUK DETOKS TUBUH ANDA
 MENCARI SESIAPA yang berminat niaga di shopee peluang raih pendapatan rm lumayan setiap hari lawati bit.ly/2A86ypP
 Dapatkan MADU LEBAH ASLI Disini...Makanan Sunnah Terbaik. Beli Madu Online >>>>KLIK SINI<<<< Penghantaran PERCUMA Ke Seluruh Negara!





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

2 ulasan:

  1. KERAjaan PH sangat cepat merobohkan struktur binaan haram di kawasan Masjid seksyen 19 Shah Alam tetapi dalam kes kuil yang dibina di atas tanah orang lain, KERAjaan PH pula yang banyak berdolak daleh, putar belit dan auta walaupun mahkamah telah memerintahkan kuil itu dipindahkan.

    Kegagalan KERAjaan menyelesaikan masalah kuil ini telah menyebabkan puak hindu melakukan rusuhan dan merosakkan atau membakar kenderaan awam dan kenderaan bomba dll, memukul orang awam dan membunuh ahli bomba. Keadaan bertambah buruk apabila sebilangan pemimpin hindu membuat kenyataan yang berunsur perkauman.

    Sekarang nampak jelas sikap hipokrit atau double standard KERAjaan PH !!!

    BalasPadam
  2. Uneducated Malaysian je yang tak nampak ..

    BalasPadam