Header Ads

ads header

Flash News

D4P Saman Kita Lawan


Tersentak dengan pukulan hujah Ustaz Syarhan Humaizi iaitu Ketua Dewan Pemuda Pas Negeri Selangor yang mengatakan bahawa DAP adalah Anti Islam, Yb Teresa Kok telah membuat tuntutan maaf dan saman 30 Juta kepada Ketua Pemuda kami.

Kami Dewan Pemuda Pas Kuala Langat mempertahankan kenyataan yang telah dibuat oleh Ketua Pemuda Selangor kami. Sementelah YB Ustaz Hishamuddin Abdul Karim iaitu Ketua Penerangan Dewan Pemuda Pas Pusat telah mengeluarkan 15 bukti bahawa DAP memang anti islam.


Dalam era digital ini DAP sudah sukar untuk berselindung lagi. Saban hari topeng yang dipakai DAP sudah tidak dapat menutupi lakonan-lakonan jelek mereka. Rakyat kini juga semakin bijak menilai. Apatah lagi sepanjang 6 bulan pemerintahan PH yang banyak dipengaruhi dengan agenda halus DAP.

Kami akan berdiri teguh mempertahankan kesucian agama islam dalam apa jua keadaan sekalipun. Kami yakin cahaya kebenaran islam akan memayungi kesejahteraan di Malaysia kelak.

Islam Memimpin, Rakyat Sejahtera.

Muhammad Hanif Bin Jamaluddin
Ketua Dewan Pemuda Pas
Kawasan Kuala Langat
24 Januari 2019

MR :  Kemuka hujah di mahkmah jika menang.. hujah ini akan menjadi fakta kuat untuk generasi akan datang bahawa DAP anti-Islam


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Anda Perut BUNCIT, Usus Kotor, Berat Badan Berlebihan? KLIK SINI UNTUK DETOKS TUBUH ANDA
 MENCARI SESIAPA yang berminat niaga di shopee peluang raih pendapatan rm lumayan setiap hari lawati bit.ly/2A86ypP
 Dapatkan MADU LEBAH ASLI Disini...Makanan Sunnah Terbaik. Beli Madu Online >>>>KLIK SINI<<<< Penghantaran PERCUMA Ke Seluruh Negara!





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

Tiada ulasan