Header Ads

ads header

Flash News

Siri Kebodohan Menteri


Ini namanya kebodohan, tuan tuan.
PDK itu bawah JKM. jKM bawah kementerian yg mereka sedang kuasai, yg Menterinya adalah orang mereka.

Jadi TPM membodohkan diri sendiri utk raih simpati. Ini Seni berkempen secara bebal.

Bebal tu tak kena bayar, kalau bebal itu berbayar dah lama Wan Azizah jatuh miskin.

Nota tambahan*
depa kata PDK Kg Keledek pun tak wujud. Kakakaka. Muhong
FB
Rosli Daud


....



Kata TPM "Saya hendak beritahu,saya tidak di benarkan solat di pusat dalam komuniti (PDM)"

Ada 2 point utama di sini

1:Di halang mahu bersolat
Tentang mahu bersolat tapi di halang untuk menunjukkan perbuatan menghalang itu adalah benar benar zalim dan mahu bangkitkan sentimen keagamaan di sini

2:Lokasi kejadian
Berlaku di Pusat Dalam Komuniti(PDM) yang untuk makluman semua orang pun tahu ianya di bawah JKM(Jabatan Kebajikan Masyarakat).
Dan rasanya semua tahu JKM ini di bawah Kementerian mana yang link terus hingga lah ke Kerajaan Pemerintah di Putrajaya.

Jika begitu lah hal keadaannya maka sesiapa yg menghalang orang yang mahu bersolat adalah benar benar zalim ialah Kerajaan PH yg memerintah sekarang!!!

Semalam TPM cuba nak troll lawan tapi terkena kat kawan PH sendiri mengenai penyalahgunaan kenderaan kerajaan dalam Pilihanraya

Hari ini cuba pula bangkitkan sentimen keagamaan&kebencian tapi kena kat PH juga

Dah ko ni kenapa jijah?๐Ÿ˜‚

Nasib baik jijah tak kata kena halang solat kat Putrajaya๐Ÿ˜‚

Bodoh memang percuma tapi tak perlu di bazirkan sangat...malu kat anak anak Ammay 24January 2019๐Ÿน
MR :  PH kan kaki kencing


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Anda Perut BUNCIT, Usus Kotor, Berat Badan Berlebihan? KLIK SINI UNTUK DETOKS TUBUH ANDA
 MENCARI SESIAPA yang berminat niaga di shopee peluang raih pendapatan rm lumayan setiap hari lawati bit.ly/2A86ypP
 Dapatkan MADU LEBAH ASLI Disini...Makanan Sunnah Terbaik. Beli Madu Online >>>>KLIK SINI<<<< Penghantaran PERCUMA Ke Seluruh Negara!





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

Tiada ulasan