Header Ads

ads header

Flash News

Kes Sarawak Report Settle Luar Mahkamah: Malu Apa Bossku?


Dua round, SR kecundang dalam kes saman di London, masih ada yang kurang malu claim PAS lost the fight?

SR lost Interlocutory tanpa sebarang basis yang diterima mahkamah 5-0, which means asas tuduhannya tidak berasas. Masih ada yang kurang malu claim PAS lost the fight?



Rafizi, King segala bukti yang konon sembang ada bukti bertahun2 pemimpin PAS terima duit 1mdb, akhirnya dedah Nasharudin Mat Isa pemimpin PAS tu. What? Wak Nasha pemimpin PAS? Masih ada yang kurang malu claim PAS lost the fight?



Husam, yang konon pernah lihat dengan kedua bijik matanya bukti PAS terima duit UMNO, tak nampak kelibatnya dalam pembuktian di London. Jangan kata dia, Jin dia pun kita tak nampak. Masih ada yang kurang malu claim PAS lost the fight?

Almost 3 juta dah dibelanjakan sehingga ke tahap ini, 6 juta kos menanti, dan berjuta lagi bakal bertambah kalau mereka (SR) drag the case, dengan gantirugi yang sangat rendah buat masa ini, bakal menarik PAS kepada bebanan kewangan yang lebih tinggi. Malah kalau berlarutan hingga PRU15, adakah kita dapat menyediakan kewangan kelak? Any other option thats better dari settle luar mahkamah?

Masih buta atau tidur untuk lihat walaupun 2 negeri diperintah oleh PAS, satu sen kos saman ini tidak dijarah dari kantung negeri. Semuanya dari usaha ahli sendiri? Kenapa pening sembang orang sana? Ada mereka derma untuk cari kebenaran?

CUBA BERTANYA KEPADA MEREKA DI SANA. Kalau disini anda tuduh terima 90 juta TANPA SEBARANG BUKTI sehingga kini, bagaimana dengan dana yang diperolehi PH dari International Republican Institute dalam PRU14? Tidak perlu bersusah pembuktian kerana Presiden IRI Daniel Twining sendiri mengaku bekerjasama dengan PH selama 15 tahun dengan dana dari National Endowment for Democracy (NED) yang berkait dengan Agensi Perisikan Pusat (CIA). Ni tak payah siasat, dia mengaku sendiri. Masih ada yang kurang malu claim PAS terima dedak?


Tanya DAP mengapa mereka tak berani saman Razali Abdul Rahman, bekas orang kanan Lim Guan Eng bila dituduh mendapat dana dari CIA dan Israel? Bertahun dah kita menunggu. Masih ada yang kurang malu claim PAS terima dedak?

Kepada penyokong PAS

#maluapabossku

Kepada yang disana

#buktimanabossku
#malusikitlabossku


MR :  Mereka menggunaka segenap media untuk serang PAS demi untuk merosakkan imej PAS, malangnya ada yang buta, bisu dan tuli menjadi lidah 'syaitan' dalam isu ini.


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Anda Perut BUNCIT, Usus Kotor, Berat Badan Berlebihan? KLIK SINI UNTUK DETOKS TUBUH ANDA
 Dapatkan MADU LEBAH ASLI Disini...Makanan Sunnah Terbaik. Beli Madu Online >>>>KLIK SINI<<<< Penghantaran PERCUMA Ke Seluruh Negara!
 🔥🔥💥Cara mudah buat bisnes tanpa promosi sakan pada pelanggan, tapi pelanggan sendiri yang cari kita. Buat online je..💥🔥🔥





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

Tiada ulasan