Header Ads

ads header

Flash News

Najib: Saya tak pernah bayar RM90 juta kepada Hadi, PAS


PETALING JAYA: Datuk Seri Najib Razak hari ini menafikan dia pernah membayar RM90 juta kepada Datuk Seri Abdul Hadi Awang atau kepada PAS.

Kenyataan ini menyusuli penyelesaian luar mahkamah antara presiden parti Islam itu dengan editor Sarawak Report, Clare Rewcastle-Brown.

Bekas perdana menteri mengingatkan bahawa pihak berkuasa kerajaan sekarang sudah membuat siasatan yang sangat teliti terhadap akaun-akaun peribadinya dan Umno sejak pilihan raya umum ke-14, iaitu hampir 9 bulan lalu.

Najib buat tweet ini harap ada macai yang berfikiran boleh faham
tapi Najib lupa macai PH bodoh kerana dah banyak telan air kencing



“Jika ianya benar ada sebarang bayaran dari saya ataupun dari Umno, sudah tentu kerajaan PH akan mengambil kesempatan untuk membeku akaun bank presiden PAS ataupun akaun PAS.

“Adalah amat tidak adil untuk PAS diserang dan difitnah berterusan tentang isu ini,” katanya dalam kenyataan malam tadi.

Artikel yang disiarkan Sarawak Report pada Ogos 2017 antara lain mendakwa dana berjumlah RM90 juta “dipercayai” dimasukkan ke dalam akaun bank pimpinan atasan PAS bagi menarik mereka supaya menyokong Umno dan Barisan Nasional (BN).



MR :  Yang pelik pimpinan ph dan macainya sibuk viral perkara ini sedangkan mereka ada kuasa kenapa tak siasat atau tangkap... adakah mereka rasa Allah tiada dan tiada penghakiman akhirat dengan menyebar fitnah?


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Anda Perut BUNCIT, Usus Kotor, Berat Badan Berlebihan? KLIK SINI UNTUK DETOKS TUBUH ANDA
 Dapatkan MADU LEBAH ASLI Disini...Makanan Sunnah Terbaik. Beli Madu Online >>>>KLIK SINI<<<< Penghantaran PERCUMA Ke Seluruh Negara!
 🔥🔥💥Cara mudah buat bisnes tanpa promosi sakan pada pelanggan, tapi pelanggan sendiri yang cari kita. Buat online je..💥🔥🔥





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

1 ulasan:

  1. Seronok sangat dapat buat jariah dosa menerusi fitnah.Pemimpin PH ajar penyokongnya panjangkn fitnah setiap masa.Topup dosa cara mudah menerusi alam siber

    BalasPadam