Header Ads

ads header

Flash News

Pengurus Besar FELDA Lantikan PH Sahkan Hutang Untuk Kebajikan Dan Kepentingan Peneroka


Dah 4 bulan tapi kerajaan PH masih tidak berani mendedahkan perjanjian penyelesaian antara 1MDB dengan IPIC pada tahun 2015 dan 2017.

Kalau mereka dedahkan, maka modal mereka untuk tuduh saya sebagai penyamun atau perompak akan hilang serta-merta.

Dulu tuduh Najib bayar RM90 juta duit 1MDB untuk "membeli" PAS, kini SPRM di bawah PH sendiri mengaku tidak ada bayaran tersebut.


Dulu tuduh Najib adalah pembunuh bersiri dan membunuh 5 orang, kini PDRM di bawah PH sendiri mengaku tidak ada sebarang bukti untuk mengaitkan saya kepada kes-kes tersebut.

Dulu tuduh BN curi duit dari Tabung Haji, sekarang bertukar menjadi BN terlalu kejam untuk terlebih bayar dividen kepada rakyat.

Dulu tuduh BN curi duit dari FELDA, kini PH mengesahkan kebanyakan hutang RM8 bilion FELDA telah dipinjam kepada kroni, iaitu peneroka-peneroka FELDA.

Beranikah Guan Eng menjawab empat soalan ini:

1. Mengapa kerajaan PH membisu bila syarikat milik kerajaan Abu Dhabi, IPIC mengeluarkan kenyataan balas pada bulan Oktober lalu bahawa 1MDB tidak berhutang kepada IPIC, jelas bertentangan dengan tuduhan kerajaan PH ?
https://www.facebook.com/…/a.294787430951/10155681199855952/

Jika ia prejudis, mengapa PH boleh keluarkan kenyataan mengenai perjanjian itu tetapi tak mahu dedahkan dokumen perjanjian itu?

2. Mengapa tiada satu pun pemimpin PH pernah mempersoalkan mengapa pegawai-pegawai kanan Abu Dhabi dan bos mereka tidak dipanggil untuk disoalsiasat memandangkan wang itu dipindahkan kepada mereka dan merekalah yang didapati banyak menggunakan wang itu dan mengagihkan wang itu kepada pihak-pihak yang lain?

Setiap satu sen yang didakwa hilang dari 1MDB telah dibayar atau dijamin oleh pihak IPIC.

3. Adakah perjanjian penyelesaian itu mengandungi klausa bahawa IPIC bersetuju untuk menyelesaikan semua wang dibayar oleh 1MDB kepada mereka yang kini didakwa hilang sebelum 30 Disember 2020?

4. Mengapa masih tidak mahu mendedahkan perjanjian penyelesaian tahun 2015 dan 2017 ini?

Di planet Earth, soalan-soalan ini bukan sukar untuk dijawab jika benar-benar mahu menegakkan keadilan.

NAJIB RAZAK


MR :  PH memang menipu, nak kekal kedudukan menipu... Apa yang mereka tak tipu? Tapi malangnya puak IKRAM solat dan USRAH bodoh dan jahat dalam memilih pemerintah


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Anda Perut BUNCIT, Usus Kotor, Berat Badan Berlebihan? KLIK SINI UNTUK DETOKS TUBUH ANDA
 Dapatkan MADU LEBAH ASLI Disini...Makanan Sunnah Terbaik. Beli Madu Online >>>>KLIK SINI<<<< Penghantaran PERCUMA Ke Seluruh Negara!
 🔥🔥💥Cara mudah buat bisnes tanpa promosi sakan pada pelanggan, tapi pelanggan sendiri yang cari kita. Buat online je..💥🔥🔥
 Dapatkan Vitamin C Harian Anda Disini >>>Klik Sini<<< Sebotol ada 100 tablet Harga RM60 sahaja.Penghantaran PERCUMA ke Seluruh Malaysia






............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

2 ulasan:

  1. Semuanya gara gara fitnah yg dimainkan olah PH masa PR lalu hingga IKRAM dan USRAH terlibat secara halus mainkan peranan menjatuhkan kerajaan BN. Utamakan kafir dari saudara seagama .

    BalasPadam
  2. mau numpang promosi bo WwW DoT kelinci99 dOt ORG
    ada CS ANGELNA yang cantik
    BBM : 2B1E7B84

    BalasPadam