Header Ads

ads header

Flash News

Penipuan Nik Abduh tetap satu kesalahan, Hanya PH menipu sahaja tak salah kata Mujahid


MENTERI di Jabatan Perdana Menteri Mujahid Yusof menyifatkan tindakan Nik Mohamad Abduh Nik Abdul Aziz yang sebelum ini menafikan rakaman audio berkaitan sumbangan pihak tertentu kepada PAS adalah suaranya, sebagai satu tindakan tidak berprinsip.

Mujahid yang juga naib presiden Amanah berkata, perbuatan menipu tetap satu kesalahan apatah lagi ia dilakukan untuk menutup kepentingan yang lebih besar.

MR :  Hanya PH dan AMANAH aje berprinsip walaupun kencing rakyat tipu sijil


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Anda Perut BUNCIT, Usus Kotor, Berat Badan Berlebihan? KLIK SINI UNTUK DETOKS TUBUH ANDA
 Dapatkan MADU LEBAH ASLI Disini...Makanan Sunnah Terbaik. Beli Madu Online >>>>KLIK SINI<<<< Penghantaran PERCUMA Ke Seluruh Negara!
 🔥🔥💥Cara mudah buat bisnes tanpa promosi sakan pada pelanggan, tapi pelanggan sendiri yang cari kita. Buat online je..💥🔥🔥
 Dapatkan Vitamin C Harian Anda Disini >>>Klik Sini<<< Sebotol ada 100 tablet Harga RM60 sahaja.Penghantaran PERCUMA ke Seluruh Malaysia





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

4 ulasan:

  1. Tipu muslihat dalam Islam kan ada Pak Jahid terutama nya dalam negara ini yang penuh dengan musoh musoh Islam. Kalau selalu nak lurus bendul maintain Islamik baik macam setengah2 ulamak sekarang ni, alamat kena goreng la Pak. Lama2 jadik balacik. Baca lah sirah Rasullah dan kaji pemimpin2 islam seperti Salahuddin Al-Ayubi dan Sultan Al- Fateh, banyak gara2 tipu muslihat yang di praktikkan. Nak jadi baik di mata Allah, ikut contoh Nabi2 dan Ulamak2 muktabar yang lepas. Nak jadi pemimpin Islam yang berjaya kaji selidik nama2 pemimpin2 dan pejuang2 Islam yang hebat2....Sekian.

    BalasPadam
  2. Mujahid bukannya tak menipu tapi dia lagi teruk sebab dia menipu untuk kepentingan org lain menjadi musuh islam. Kesian kat Mujahid. Tapi lagi kesian arwah ayah dia. Sama2 kita doakan arwah ayah mujahid ditempatkan bersama wali2 Allah yg yg terpilih.

    BalasPadam
  3. Perebutan kuasa adalah dikira peperangan walaupun tanpa guna senjata. Dlm Islam, tipu muslihat tipu muslihat adalah demi utk mengangkat agama Allah...tp kalau utk meruntuhkan agama Allah tidak di benarkan.

    BalasPadam
  4. It welcomed some 88 million passengers in 2017, trailing only Atlanta's Hartsfield-Jackson International Airport and Beijing Capital International Airport, which hosted 104 million and 96 million passengers respectively. gaytryst

    BalasPadam