Header Ads

ads header

Flash News

PM turun Semenyih tanda PH terdesak - Ismail Sabri


SEMENYIH: Naib Presiden UMNO Datuk Seri Ismail Sabri mendakwa Pakatan Harapan (PH) kini dalam keadaan terdesak kerana Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad terpaksa membuat kemunculan di Pilihan Raya Kecil (PRK) Semenyih.

Dakwanya lagi, PH telah mendapat gambaran bahawa rakyat telah hilang keyakinan terhadap kerajaan dan ini menyebabkan mereka ingin membawa pimpinan tertingginya turun berkempen.

“Ini pilihan raya Dewan Undangan Negeri (DUN) sahaja, bukan Parlimen. Biasanya perdana menteri tidak akan turun berkempen.
“Itu menunjukkan betapa terdesaknya mereka sehinggakan perdana menteri dan presiden PKR (Datuk Seri Anwar Ibrahim) sendiri perlu turun meraih undi,” katanya kepada pemberita semasa ditemui di Pasar Malam Pekan Semenyih di sini pada Sabtu.

Menurut presiden Parti Pribumi Bersatu Malaysia Tan Sri Muhyiddin Yassin pada Isnin, Dr Mahathir akan turun berkempen di Semenyih pada 28 Feb ini.

Sementara itu, Ismail turut menyatakan keyakinan akan kemenangan Barisan Nasional (BN) di Semenyih disebabkan faktor kematangan calonnya, Zakaria Hanafi.

Katanya, janji-janji yang dibuat calon PH, Muhammad Aiman Zainali dilihat sebagai tidak matang dan hanya retorik.

“Jelas umur muda dengan yang lebih matang jauh berbeza. Apabila ditemui media juga dia tak pandai memberi jawapan.

“Dalam ucapannya terus berjanji seperti retorik lama. Menang hari ini, esok akan selesaikan semuanya. Di situ nampak tiada kematangan,” katanya.



Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Anda Perut BUNCIT, Usus Kotor, Berat Badan Berlebihan? KLIK SINI UNTUK DETOKS TUBUH ANDA
 Dapatkan MADU LEBAH ASLI Disini...Makanan Sunnah Terbaik. Beli Madu Online >>>>KLIK SINI<<<< Penghantaran PERCUMA Ke Seluruh Negara!
 🔥🔥💥Cara mudah buat bisnes tanpa promosi sakan pada pelanggan, tapi pelanggan sendiri yang cari kita. Buat online je..💥🔥🔥
 Dapatkan Vitamin C Harian Anda Disini >>>Klik Sini<<< Sebotol ada 100 tablet Harga RM60 sahaja.Penghantaran PERCUMA ke Seluruh Malaysia






............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

Tiada ulasan