Header Ads

ads header

Flash News

TGHH menerima tawaran tarik balik saman terhadap Sarawak Report dengan tema yang dirahsiakan


Mengikut sumber sulit, Clare Newcastle Brown kena bayar RM 10 juta kepada PAS dan TGHH.

Claire brown tlh menarik balik segala fail2 dakwaannya terhadap PAS berkenaan RM90juta, ini disebabkan Claire tidak mempunyai bukti asas yg kukuh bg mendakwa PAS di muka pengadilan. Justeru Claire Brown menarik diri dr dakwaannya sebelum2 ini dan akan menyelesaikan isu ini dgn TGHH secara diluar mahkamah.

Dgn pada itu peguam2 serta penasihat TGHH tlh menasihatkan kpd TGHH agar menerima tawaran tarik semula saman terhadap Sarawak Report. Ini kerana jika ia berlanjutan akan memakan masa lbh lama dan membazirkan segala pelbagai kos. Ini berkemungkinan mengganggu TGHH untuk parti. Lalu TGHH bersetuju isu ini diselesaikan diluar mahkamah. Justeru itu TGHH mengucapkan jutaan Terima Kasih kpd semua yg membantu dana untuk PAS dlm isu FITNAH berkaitan Sarawak Report ini... Jika pembayaran selesai, dana tersebut akan digunakan sebaiknya untuk perjuangan parti PAS dimasa akan datang setelah menolak kos yang PAS tanggung sebelum ini 2.5 juta dan persiapan untuk PRU-15...

Ada sumber mengatakan Khairuddin Abu Hassan mewakili Tun Mahathir membayar RM10 juta bagi pihak Clare adalah tidak dapat disahkan benar atau tidak.



#Baca, hadam, faham, sebar.

SHARE👆🏻🔥🔥🔥lah jaddam kafir lahanat nanti😂😂😂😂



Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Anda Perut BUNCIT, Usus Kotor, Berat Badan Berlebihan? KLIK SINI UNTUK DETOKS TUBUH ANDA
 Dapatkan MADU LEBAH ASLI Disini...Makanan Sunnah Terbaik. Beli Madu Online >>>>KLIK SINI<<<< Penghantaran PERCUMA Ke Seluruh Negara!
 🔥🔥💥Cara mudah buat bisnes tanpa promosi sakan pada pelanggan, tapi pelanggan sendiri yang cari kita. Buat online je..💥🔥🔥





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

1 ulasan:

  1. sejauh mana kebenaran berita ini sama sama kita nantikan . harap sangat sangat benar .

    BalasPadam