Header Ads

ads header

Flash News

Khianat perjuangan Islam, akan sesat dan jadi gilo - Kata Tok Guru Nik Aziz



Patutlah Tok Guru Nik Abdul Aziz berkata biasanya pimpinan yang mengkhianat perjuangan Islam, mencari kepentingan duniawi tak lama hidupnya didunia ini lagi Allah akan tunjuk, mereka ini akan menjadi sesat dengan agamanya. Satu kata-kata tok guru dalam bahasa Kelantan ialah "gilo" (gila). Ini aku macam rasa tak yakin... ya ke?

Tapi hari ini aku dah melihat kata-kata Tok Guru ini ada benarnya. Makin hari makin aku lihat kesesatan pimpinan AMANAH teruamanya walaupun mereka ini ada lulusan agama dan adalah pengiat pertubuhan IKRAM yang tegar tapi akhirnya fahaman agama mereka menjadi makin menyeleweng.

Lihat si Mahfuz, nak bodek Cina Kapir, sanggup buat perkara yang dilarang oleh Majlis Agama Islam.


Mufti Sabah pada tahun 2014 telah mengeluarkan surat pengharaman tarian ini. Kemudian keluarkan lagi pada tahun lalu apabila ada yang masih orang Islam "bangang' mengajurkannya lagi. Dalam kenyataannya "Mufti Sabah kembali mengingatkan umat Islam bahawa aktiviti tarian dan senamrobik yang diiringi muzik rancak iaitu senaman zumba adalah haram."Tapi bagi parti AMANAH haram-haramlah asalkan dapat undi Cina.
Tak bergitu Mahfuz?



Nasir Ramlee
nasirramlee@gmail.com
https://www.facebook.com/nasirramlee89



MR :  Allah kalau nak sesatkan sekejap aje... Itu kita jangan sombong dan sentiasa minta Allah beri petunjuk. Jangan dalam ceramah asyik kutuk orang sahaja (UMNO) akhirnya Allah balik kepada kita


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Anda Perut BUNCIT, Usus Kotor, Berat Badan Berlebihan? KLIK SINI UNTUK DETOKS TUBUH ANDA
 Dapatkan MADU LEBAH ASLI Disini...Makanan Sunnah Terbaik. Beli Madu Online >>>>KLIK SINI<<<< Penghantaran PERCUMA Ke Seluruh Negara!
 🔥🔥💥Cara mudah buat bisnes tanpa promosi sakan pada pelanggan, tapi pelanggan sendiri yang cari kita. Buat online je..💥🔥🔥
 Dapatkan Vitamin C Harian Anda Disini >>>Klik Sini<<< Sebotol ada 100 tablet Harga RM60 sahaja.Penghantaran PERCUMA ke Seluruh Malaysia






............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

1 ulasan:

  1. JOM BACA & HAFAL SURAH ALMULK

    Dari Nabi shallallahu ‘alaihi wa sallam, beliau bersabda, “Ada suatu surat dari al qur’an yang terdiri dari tiga puluh ayat dan dapat memberi syafa’at bagi yang membacanya, sampai dia diampuni, yaitu: “Tabaarakalladzii biyadihil mulku… (surat Al Mulk)” (HR. Tirmidzi no. 2891)

    https://www.facebook.com/jombacadanhafalsurahalmulk/

    http://surahalmulk.blogspot.my/

    BalasPadam