Header Ads

ads header

Flash News

Rupanya Datuk Rameli Musa Yang Tolong Bayar kepada Clare kawan Baik Anwar Ibrahim



Rafizi berkata saya seterusnya memindahkan RM10 ke akaun bernombor 14032010001388 yang dinamakan di dalam perjanjian antara Clare Rewcastle Brown dan Dato’ Seri Hadi Awang.

Akaun itu wujud di bawah nama Rameli Musa dan pindahan wang RM10 itu lepas. Ini mengesahkan bahawa akaun yang dinamakan itu wujud, sumber wang untuk RM1.4 juta itu juga wujud.
 



Siapa si Rameli Musa. Ramai betul yang mencari identiti Rameli Musa ini.
Kawan baik Anwar Ibrahim rupanya.


Agaknya apa permaianan RAFIZI dengan ANWAR dalam isu ini?
Kenapa budak Mahathir ada bersama dengan Presiden PAS.
Kenapa PAS berikan sokongan kepada Mahathir jika ada undi tak percaya kepada Mahathir.
Semuanya akan terjawab bila Presiden PAS balik daripada luar negara...

Walaupun khadam PH kata Rameli tu barua DS najib, tp skrg ni bukan zaman kerajaan bwh DS najib lagi dah....takkanlah barua dia blh dilantik ke jawatan tggi? Takkanlah PH nak lantik geng DS najib pulak kan....aaa lalalala Tapi....semua tu "KEBETULAN" je kata khadumbab

Bersedia dengan pop corn




MR :  Main-main perang antara Anwar dan Mahathir rupanya...


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Anda Perut BUNCIT, Usus Kotor, Berat Badan Berlebihan? KLIK SINI UNTUK DETOKS TUBUH ANDA
 Dapatkan MADU LEBAH ASLI Disini...Makanan Sunnah Terbaik. Beli Madu Online >>>>KLIK SINI<<<< Penghantaran PERCUMA Ke Seluruh Negara!
 ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ’ฅCara mudah buat bisnes tanpa promosi sakan pada pelanggan, tapi pelanggan sendiri yang cari kita. Buat online je..๐Ÿ’ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ
 Dapatkan Vitamin C Harian Anda Disini >>>Klik Sini<<< Sebotol ada 100 tablet Harga RM60 sahaja.Penghantaran PERCUMA ke Seluruh Malaysia






............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

5 ulasan:

  1. Nak penipu tapi tertipu.. Ini lah perangai bakal PM ke8.

    BalasPadam
  2. Knp hadi bayar legal costs clare dan tak beritahu ahli dan penyokong pas? Malu ke

    BalasPadam
  3. Hati-hati dengan zaman fitnah sekarang ni.

    BalasPadam
  4. Pemimpin ph ni kot mana pusing pun masuk kot belakang jugak....xreti2 berpolitik dan memalukan penyokong shj...xboleh ke dlm seminggu takde timbulkan isu atau diam macam siput babi shj??????

    BalasPadam
  5. rameli tu bukan ke kawan hadi bawang?

    BalasPadam