Header Ads

ads header

Flash News

Pendedahan Penuh: Tony Pua, Lim Guan Eng Dan Agenda Anti-Islam, Anti-Bahasa Melayu, Pro-Komunis Dan Pro-Zionis D4P

Palestine telah dirampas TanahAirnya oleh Yahudi Israel, manakala

😢😵Tanah Melayu bakal dikuasai (ekonomi, politik, budaya & Kristian Budha) oleh Cina

🥵Dalam DAP ini ada tujuh belas (17) orang pakar strategi yang dilantik oleh Setia usaha Agung DAP. Lima belas (15) orang Cina, seorang (1) India dan seorang (1) Melayu. G17 ini DILATIH OLEH ISRAEL utk merosakan Islam & Melayu. Mrk semua telah diserap dlm jawatan2 tinggi kerajaan supaya mrk dpt buat dasar mengikut acuan komunis DAP.

🥵DAP akan pastikan kedai & peniagaan Melayu & Islam diroboh walaupun dia ada lesen & mrk akan cari teknikal atau sekurang-kurangnya didenda seperti mana berlaku di rakyat Palestine.

🥵Mrk membawa Paderi2 untuk menyebarkan Kristian di Tanah Malayu bg mencapai matlamat hapuskan Islam dari Agama Persekutuan..mrk MENGHINA ISLAM DAN IKRAR AGAMA KRISTIAN AKAN MENJADI AGAMA RASMI

🥵Mrk mahu masa akan datang Pulau Pinang, Melaka, Sabah dan Sarawak TYT adalah daripada kalangan orang Cina.

🥵Mrk apabilla berkuasa penuh, mrk mahu lantik Presiden. Mrk akan turunkan sembilan Raja & akan lantik satu Presiden.

🥵Mrk mahu tidak akan benarkan Azan kerans dianggap menganggu hak asasi agama dan bangsa lain.

🥵Mrk pertikai Pertandingan tilawah membaca al-Quran peringkat antarabangsa & mahu dihentikan kerana tidak adil kepada agama lain yg juga mahu disebar secara global

🥵Mrk galakan  kawin campur dgn Melayu tetapi mahu kekal agama asal (kafir) & anak nnt mesti ikut agama mrk.

🥵Mrk tidak iktiraf bahasa Malaysia sbgai Bahasa Kebangsaan tetapi mahu iktiraf dua bahasa saja, bahasa Inggeris dengan bahasa Mandarin.

🥵Mrk mahu Mata pelajaran Pendidikan Islam akan dimansuhkan daripada sistem pendidikan Malaysia. Belajar agama hanya di surau, masjid atau madrasah. Bukan di sekolah.

🥵Mrk mahu mata pelajaran agama Kristian, Hindu dan Budha hendaklah dibenar diajar di sekolah sepertimana pendidikan Islam sekarang.

🥵Anuar apabila jadi PM, bersetuju & tiada halangan bawa ramai saudara mara Chin Peng utk masuk & aktif politik di Malaysia..

🥵Mrk mahu hapuskan MARA kerana dianggap tidak adil buat bangsa lain.

🥵Mahu telah ubah lirik & muzik lagu "Negaraku" termasuk buang raja dlm liriknya & lagu ini pernah dimainkan sebelum ini jadi isu.

🥵Rejimen Askar Melayu merupakan rejimen yang paling dibenci oleh DAP & mrk mahu ia dibubarkan

🥵 Mrk mahu jawatan Panglima Angkatan Tentera dengan KPN PDRM diberik kpd orang Cina saja & Eksklusif untuk orang Cina shj.

🕌🕌Kesimpulannya 🕌🕌

i) Apa jua kesalahan UMNO dan Barisan jika ada, tidaklah sama dengan malapetaka yang akan menimpa kepada negara ini, agama dan orang Melayu jika DAP Kit Siang dan Tony Pua serta sekutunya Israel berkuasa di Malaysia, Negara akan menjadi huru-hara. Kali ini Israel, CIA akan main di belakang tabir menghasut DAP. Inilah peluang emas yang mereka nanti-nantikan.

ii) Ya Allah ya Rabul ‘alamin selamatkan rakyat Malaysia dari musibah ini. Apabila berlaku peperangan saudara, yang mengambil kesempatan adalah musuh negara dan musuh Islam...

https://www.thethirdforce.net/pendedahan-panas-tony-pua-lim-guan-eng-dan-agenda-anti-islam-anti-bahasa-melayu-pro-komunis-dan-pro-zionis-dap/


MR :  Umat Islam perlu ambil pengajaran daripada Al Quran dan amaran Allah tentang kapir yang memusuhi serta munafik bersama mereka...


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Anda Perut BUNCIT, Usus Kotor, Berat Badan Berlebihan? KLIK SINI UNTUK DETOKS TUBUH ANDA
 Dapatkan MADU LEBAH ASLI Disini...Makanan Sunnah Terbaik. Beli Madu Online >>>>KLIK SINI<<<< Penghantaran PERCUMA Ke Seluruh Negara!
 Anda Menghadapi Kolesterol TINGGI!!?? Dapatkan PENCAIR KOLESTEROL DISINI>>>>KLIK SINI<<<<
 Kelas Kek, Roti, Bun, Puff, Danish Dgn Video Chef. Belajar dari rumah. Klik Sini >>>






............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

1 ulasan:

  1. Parti Komunis Malaya (PKM) telah sedar bahawa tindakan keganasan bersenjata oleh PKM untuk merampas negara ini dan menggulingkan kerajaan pimpinan kaum Melayu Islam telah gagal 100% kerana kaum Melayu bersatu padu menentang keganasan PKM. Walaupun PKM telah meletakkan senjata dalam tahun 1989 tetapi ideologi komunis mereka masih hidup dan berkembang secara sulit.

    Untuk PKM menguasai negara ini dan menggulingkan kerajaan pimpinan kaum Melayu Islam, anasir-anasir PKM telah menyusup masuk ke dalam parti kafir harbi dan parti liberal untuk memecah-belahkan kaum Melayu dan mempromosi pemimpin kafir sebagai model kafir yang kononnya 'bermoral tinggi' dan 'suci' walaupun mereka sebenarnya terlibat dengan pelbagai skandal rasuah dll dan menfitnah pemimpin Melayu sebagai pendosa yang korup.

    Buktinya ialah anasir-anasir komunis dalam parti kafir harbi dan parti liberal sedang berjuang secara terbuka untuk memartabatkan dan mengagung-agungkan pengganas-pengganas PKM yang telah menyiksa dan membunuh ramai orang Melayu dan menyamun dan memusnahkan banyak kampung Melayu dan ladang kaum Melayu dan memusnahkan ekonomi negara dan kerugian berskala besar kepada kerajaan dan rakyat hidup dalam ketakutan sebagai 'pejuang kemerdekaan'.

    Malangnya sebilangan orang Melayu jahil murakkab telah terpengaruh dengan fitnah, dakyah dan janji palsu parti kafir harbi dan parti liberal. Akibatnya kaum Melayu menang sorak, Tanah Melayu tergadai !

    BalasPadam