Header Ads

ads header

Flash News

Peguam Negara menipu Baginda Tuanku Sultan Johor?


Menurut peguam Azam Aziz:

"10 hari sebelum Malaysia menandatangani ratifikasi Statut Rome, dalam satu Majlis di Johor Bahru, DYMM Sultan Johor ada bertanya kamu samada Malaysia akan meraktifikasi Statut Rome atau tidak. Kamu jawab kpd Tuanku, Malaysia tidak perlu tandatangan kerana ini hanyalah tindakan politik. Kemudian 3 hari selepas itu, kamu lah orangnya yang telah menasihatkan PM untuk meraktifikasi Statut Rome. Ketika dalam Mesyuarat Majlis Raja-Raja, kamu telah di tanya sendiri oleh TMJ Mengapa kamu sebagai AG telah menipu Sultan Johor? Kamu gagal memberi penjelasan di hadapan 9 Raja-Raja Melayu terhadap soalan tersebut. Soalan saya, kenapa kamu menipu DYMM Sultan Johor?"
Inikah puncanya Mahathir dan pengikut tegarnya menyerang Baginda Tuanku Sultan Johor?

Kita tunggu, pembelitan apa lagi yang Peguam Negara mahu sebarkan.. kita tunggu jawapan.




Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Anda Perut BUNCIT, Usus Kotor, Berat Badan Berlebihan? KLIK SINI UNTUK DETOKS TUBUH ANDA
 Dapatkan MADU LEBAH ASLI Disini...Makanan Sunnah Terbaik. Beli Madu Online >>>>KLIK SINI<<<< Penghantaran PERCUMA Ke Seluruh Negara!
 Anda Menghadapi Kolesterol TINGGI!!?? Dapatkan PENCAIR KOLESTEROL DISINI>>>>KLIK SINI<<<<
 Kelas Kek, Roti, Bun, Puff, Danish Dgn Video Chef. Belajar dari rumah. Klik Sini >>>






............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

6 ulasan:

  1. TAK habis2 nak MENGHINA/MENGGERTAK/MENIPU dan MEMBULI akan KESULTANAN Islam/Melayu kami, si mahathir PARIA KERALA/anwar HOMO jijik/rejim PH BANGKAI ANJING/DAP BANGKAI ANJING homo jijik ZIONIS ISrael ni dan PEGUAM NEGARA PARIA BANGKAI ANJING DAPembunuh depa tu dgn. nak MENIPU psl. UNDG2 PERLEMBAGAAN Per. 40 (yg. telah diLESAPkan dr. laman web JPA)!!!

    DYMM YDPA, RAJA2 ISLAM/MELAYU dan MAJLIS RAJA2 sebenaqnya BUKAN dilantik hanya sbg. 'PATUNG2 TAK BERNYAWA' atau 'TUNGGUL‘ sewaktu UNDG2 PERLEMBAGAAN kita dGUBAL pd. tahun 1956!!! Kalau ini yg. berlaku. maka RAJA2 ISLAM/MELAYU telah diTIPU habis2an oleh PENJAJAH British/Zionis KEPARAT BANGKAI ANJING - dan ini boleh diLAWAN habis2an!!! BELUM TERLAMBAT sebenaqnya!!!! Lihat di –

    1. https://cungkil.wordpress.com/2019/04/30/jangan-jadikan-raja-raja-melayu-bisu-dan-pekak/

    JANGAN JADIKAN RAJA-RAJA MELAYU BISU DAN PEKAK

    Oleh Mamat Desa

    Cungkil WordPress
    Posted on April 30, 2019; dan di -

    http://anotherbrickinwall.blogspot.com/2019/04/tommy-thomas-noor-faridah-and-prof-shad.html


    Tommy Thomas, Noor Farida, and Prof Shad fighting for a "worthless" statute

    Another Brick in Wall blogspot com

    Tuesday, April 30, 2019;


    Maka, PENIPUAN yg. juga makin MENINGKAT terhadap KUASA dan HAK EKSEKUTIF DYMM YDPA sejak zaman REJIM Mahathir amat BANGSAT dan BUAS ni , masa 22 thn. dahulu dan skrg., mesti diTUMBANGkan habis2an!! Maka, BANGKIT anak2 MUDA Orang Asal Islam/Melayu kita!!! Lihat di –

    Perkataan "HENDAKlah", kalau sama MAKNA dgn. "MESTIlah" - cthnya dlm isu samada DYMM YDPA "HENDAKlah" mendengar nasihat seorang atau Jemaah menteri, mengikut UNDG2 PERLEMBAGAAN 40 – SEBENAQnya telah diSABOTAJ dan diPALSUKan oleh DBP/PN PARIA DAPengganas HOMO JIJIK Zionis amat BANGSAT tu!!

    Kerana SEBENAQnya, makna "HENDAKlah" adalah hanya "diHARAPkan atau SEHARUSnya", berDASARkan MAKNA dlm. Bahasa Melayu Klasik (yg. menggunakan partikel2 "pun" dan "lah"), pd. TAHUN 1956, sewaktu UNDG2 PERLEMBAGAAN kita diGUBAL!

    Lagipun, amat MUSTAHIL yg. Almarhum2 BAPA2 KEMERDEKAN, Almarhum PM DYTM Tunku Abdul Rahman Putra Al-Haj ibni Almarhum Sultan Abdul Hamid Halim Shah dan Orang Kaya Indera Syahbandar ke -10 Pahang, Almarhum YAB PM Tun Abd. Razak Dato Hussein Al-Haj, dr. KETURUNAN Almarhum DYMM Sultan Hasanuddin dr. EMPAYAR BUGIS GOWA, Sulawesi (yg. MENENTANG Penjajah LAKNAT Belanda Zionis Freemason di KEPULAUAN MELAYU kita) terCINTA kita - mahu MERENDAHkan apa2 KUASA dan HAK DYMM YDPA dan MAJLIS RAJA-RAJA hanya sbg. SIMBOLIK atau sebg. PATUNG atau TUNGGUL semata2, sewaktu mengGUBAL UNDG2 PERLEMBAGAAN pd. 1956 itu!!

    Sbb. itu juga, si HAKIM2/PEGUAM2 PENJAJAH2 DAPanjing KURAP suka menggunakan BAHASA INGGERIS dlm. MAHKA-MAH, supaya disyaki dpt. MENIPU psl. MAKNA2 perkataan2 dlm. UNDG2 PERLEMBAGAAN, yg. berdasarkan Bahasa Melayu KLASIK kita, waktu 1956 itu, termsk. perkataan "HENDAK" ni, yg. KONONnya bila dlm. B. INGGERIS iatu "in accordance", yg. SEBENAQnya lain MAKNAnya dr. Bahasa Melayu Klasik kita (bahkan sebenaqnya makna "HENDAKlah" tak dak pun dlm. KAMUS Inggeris)!! Apalagi, HARAM KEJADAH si PEGUAM NEGARA PARIA bangkai ANJING DAPembunuh boleh pula TAK fasih berBAHASA KEBANGSAAN – ini TAK akan berlaku di BARAT pun sama sekali!!!

    BalasPadam
  2. MMg. CELAKA betul si PEGUAM NEGARA Pendatang Paria PENIPU/PENJENAYAH bangkai ANJING DAPembunuh ni!! Yg. lu nak MENIPU, nak BANDINGkan seolah UNDG2 NEGARA ISLAM kami ni SEBIJI sama dgn. UNDG2 si PENJAJAH UK/BARAT-ZIONIS, di mana RAJA2 depa seolah mcm. PATUNG2 TAK BERNYAWA atau TUNGGUL semata, apahal?!! Lu ingat lu boleh MENIPU bangsa BUMIPUTERA dan KESULTANAN ISLA/MELAYU kami, di Tanah Melayu, pusaka nenek moyang BUMIPU-TERA berzaman kami ni aaah, si PEGUAM NEGARA PARIA PUNDEK bangkai ANJING oi?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lihat di -

    1. http://www.utusan.com.my/mega/permotoran/peguam-negara-tegaskan-agong-tidak-dikehendaki-bertanggungjawab-berkaitan-isytihar-perang-1.890391

    Peguam Negara tegaskan Agong tidak dikehendaki bertanggungjawab berkaitan isytihar perang

    27 April 2019.

    Dan sekoq BANGKAI ANJING PARIA dr. PKR HOMO jijik ni pula mengHINA/MENIPU yg. kononnya MAKNA ‘patik‘ bila mem-bahasakan pd. KESULTANAN Islam/Melayu kita adalah sbg. ‘ANJING‘ dan ‘duli‘ kononnya, sbg. ‘tapak kaki yg. berdebu‘ dan mcm2 lagi PEGHINAAN/GERTAKAN amat KEJI pd. KESULTANAN Islam/Melayu kita!!!!! Lihat di -

    2. https://www.amenoworld.org/2019/04/kenapa-kecam-raja-raja-di-forum-statut.html

    Maka mana PDRM oi - hang TAKUT sgt. dgn. PEGUAM NEGARA Pendatang Paria BANGKAI ANJING DAPembunuh dan geng DAP/PKR dia ni yg. PENIPU/PENJENAYAH amat RASIS ni?! TANGKAP si BANGKAI2 ANJING PEGUAM NEGARA Paria dan PARIA PKR ni SEGERA - yg. MENGHASUT ke arah KEBENCIAN dan PERANG pd. KESULTANAN Islam/Melayu kita!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BalasPadam
  3. Apabila Atuk Kerala melantik Si Kitol menjadi AG, maka teramat sukacitalah Si Kitol bebas bermaharajalela menipu dan menindas umat Islam.

    Maka dibebaskan towkay tongkang dari china walaupun sudah jelas towkay tongkang dari china terlibat dalam rasuah. Wah towkay tongkang china manyak happy sikalang.

    Mengapa Atuk Kerala melantik Si Kitol menjadi AG? Sebab kedua-duanya mempunyai lidah biawak yang pandai putar belit dan mereka berasal dari tongkang yang sama yang belayar dari India.

    BalasPadam
  4. Izin share ya min
    Kalah melulu main di tempat lain?
    Daftar disini saja Upd4te Bett1ng

    BalasPadam
    Balasan
    1. kalau dibiarkan ni admin... penuh la dgn iklan JUDI dalam mindarakyat

      Padam
    2. Mohon admin mindarakyat delete semua iklan judi. Jangan beri peluang kepada industri dosa besar.

      Padam