Header Ads

ads header

Flash News

‘Saman saya kalau tak bersalah’, Haziq cabar Azmin Ali


KUALA LUMPUR, 23 Jun — Haziq Abdullah Abdul Aziz mencabar menteri hal ehwal ekonomi mengambil tindakan undang-undang terhadapnya jika berasa tidak bersalah dalam skandal video seks.

Bekas setiausaha sulit kanan timbalan menteri industri utama itu dalam wawancara bersama akhbar The Star juga mencabar Datuk Seri Mohamed Azmin Ali membuat laporan polis terhadapnya.


“Beliau sendiri perlu melakukannya. Biar seluruh bukti dan perinciannya didedahkan,” kata ketua Angkatan Muda Keadilan (AMK) Cabang Santubong itu dipetik.

Haziq juga mengulangi pengakuan dua lelaki mengadakan hubungan seks dalam klip video yang tersebar 11 Jun lalu adalah dirinya dan timbalan presiden PKR.

Azmin bagaimanapun menafikan beliau dalam video tersebut dan menyifatkannya sebagai plot untuk memusnahkan karier politiknya.


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Dapatkan MADU LEBAH ASLI Disini...Makanan Sunnah Terbaik. Beli Madu Online >>>>KLIK SINI<<<< Penghantaran PERCUMA Ke Seluruh Negara!
 Anda Peminat Kopi? Dapatkan Kopi Ginseng Tongkat Ali Disini >>KLIK SINI<< Sedap Pekat Melekat KAW KAW. PENGHANTARAN PERCUMA.
 Sakit BerTAHUN-TAHUN, Akhirnya SEMBUH apabila dia terjumpa SESUATU yang ...... >>KLIK SINI<< untuk info lanjut.
 Kelas Kek, Roti, Bun, Puff, Danish Dgn Video Chef. Belajar dari rumah. Klik Sini >>>






............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

Tiada ulasan